Valg af foder..... En jungle! {{forumTopicSubject}}
Jeg ved godt at dette emne er svært og der er lige så mange meninger som der er foder, men jeg har lige købt en hund, Papillon tæve på et år...
Hun får alm tør kost, kender ikke mærket, men da hun næsten ikke spiser noget, stort set ikke, og jeg gerne vil hende det aller bedste der fåes, hvad gør jeg så??
Synes der er alt for mange mærker af foder på markedet, og for hver person man spørge får man forskellige svar........
Jeg hælder lidt til de mærker som er race betinget, altså får man køber foder til den race man har, men det er jo kun nogen racer.
Ellers har jeg kigget på Select Gold som de har i Maxizoo, den har jo "vundet en test" som de skriver.
Soger bare et godt råd, håber I kan hjælpe.
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.199
Vi brugte Hills som vores ikke gad spise... Så jeg begyndte at søge forskellige mærker, hvor kød var nævnt som første i indholdet (har nemlig ikke meget forstand på det). Så jeg fik prøver bl.a. fra Kingsmoor, Eaglepack og nogle flere... Og Kingsmoor var det der røg først ned, så det valgte vi...
jan 2008
Følger: 125 Følgere: 114 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.189
feb 2007
Følger: 20 Følgere: 18 Hunde: 4 Emner: 32 Svar: 133
jeg kan prøve på nettet, for det er da klart en god ide at hun selv vælger, men samtidiig vil jeg oz godt vide, at hun får et foder med alt hvad hun behøver og som er godt, smil-
apr 2008
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 315 Svar: 2.199
På de respektive hjemmesider... Og prøv dig frem... F.eks Royal Canin som Tulle nævner, det rør Tego ikke, så det er svært med gode råd... Vi er glade for Kingsmoor, han har nu kun afføring to gange om dagen, så det går bestemt i den rigtige retning... Også er det baseret på naturprodukter, og skulle være et godt foder... Men der er jo ingen garanti for, at dit lille pus vil spise det...
jan 2008
aug 2006
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 93
jan 2008
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 907 Svar: 17.377
www.arion-premium.dk
Valg af foder..... En jungle!