{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
851 visninger | Oprettet:

Valg af foder {{forumTopicSubject}}


Hvilket et foder ville I vælge af de 3 og hvorfor?

20 % vildt, 10 % tørret kaninkød, 10 % friskfanget laks uden ben, 10 % tørret kyllingkød, tørrede kartofler, 6 % tørret andekød, tørrede sødekartofler, 5 % tørret fjerkræsprotein, kartoffelprotein, 4 % tørret kalkunkød, 4 % fjerkræsfedt, ærter, Lignocellulose, lucerne, 0,5 % lakseolie, 0,5 % tørret æg, loppefrø, tørrede krydderurter (timian, oregano, salvie, persille, merian, kamille, anis, bukkehorn, morgenfrue, pebermynte), fructo-oligosaccharide, æbler, gulerødder, tranebær, spinatpulver, havalger.

Eller

Ingredienser:
Hest 51% (heraf hestekød 26%, tørret hestekød 17%, heste fedt 8%), søde kartofler (28%), græskar, pastinak, kikærter, ærteprotein, mineraler, fennikel, Immutop® (jordskokker koncentrat), hørfrø, tomat, timian , merian, oregano, persille, salvie, brombær, hindbær, blåbær, solbær, hyldebær, Aronia bær, brændenælde, tjørn, mælkebøtte, ginseng, mannanoligosaccharides (probiotiske MOS), fructo-oligosaccharider (FOS probiotiske), yucca schidigera ekstrakt

Eller

(DK) Friske kyllinger (min. 54,5 %), laks (min. 12 %), frisk sild (min. 6 %), kyllingeprotein (tørret, min. 6 %), kartoffelmel, ærter (tørret), græskar (tørret), madbanan (tørret), kikærter (tørret), linser (tørret), hydrolyseret protein, lakseolie (min. 0,5 %), psyllium, colostrum (min. 0,3 %), tangmel, tranebær (tørret), blåbær (tørret, min. 0,1 %), brændenælder (tørret, min. 0,02 %), brombærblade (tørret), røllike (tørret, min. 0,02 %), fennikel (tørret), kommen (tørret), kamilleblomster (tørret), mistelten (tørret), ensianrod (tørret), tusindgylden/centaury (tørret), cikoriepulver.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Valg af foder
Kommentér på:
Valg af foder

Annonce