{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
426 visninger | Oprettet:

Barf {{forumTopicSubject}}

Hej,
Jeg har lige nogle spørgsmål omkring barf, som jeg håber i kan hjælpe med...

Vi overvejer lidt at skifte over til det nemlig, men;
Tego vejer ca. 5-6 kg.
Hvad koster det ca. om måneden?
Hvor meget vil han skulle spise om dagen?
Kræver det meget fryser plads?

Jeg er ikke interesseret i at høre om fordele og ulemper, da jeg kender dem, og vi alle er forskellige...
Jeg har spurgt på barf.dk, men de henviste mig blot til en konsultation... Ved godt, det er svært at sige, derfor bare ca. tal.

Tak for hjælpen!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Barf
  • #3   18. nov 2008 marianne .. Du skal tage kontakt til lene friis fra rigtighundemad.dk hun vil give dig en helt rigtige vejledning og råd om hvordan du skal gøre.. hun er et rigtig dejligt menneske og jeg handler hos hende og får den beste service og noget dejligt foder som mine hunde elsker..

mvh alex

• #4   18. nov 2008 Marianne, jeg har desværre ikke mere svar på dine spørgsmål, end der står her i tråden - men den fik mig til at tænke på, hvor dejligt, det ville være, hvis der liiige var en liste over kapaciter, når det kommer til råfodring.

Der er nogle folk, der virkelig har sat sig ind i sagerne, og har noget godt at byde ind med - men jeg tror da, at de er svære at finde, når man er helt ny.

• #5   18. nov 2008 hjesa jeg syntes du skal ta ud til et barf centre der ligger ude i glostup indstru park

• #6   18. nov 2008 Jesper B: Det er dem, jeg har haft kontakt til, og det eneste de sagde var, at jeg skulle komme til en konsultation... Synes bare 850,- er meget for at få af ide, hvordan og hvorledes, når jeg endnu ikke er sikker...

Alex:
    Mange tak, jeg vil prøve at kontakte hende...

Og til alle jer andre, tak for jeres råd/svar!!

• #9   18. nov 2008 Jeg har søgt om medlemdsskab...
    Det er meget rart at vide lidt, inden vi kaster os ud i det...

• #12   18. nov 2008 Der er mange i BARF gruppen der kan give dig vejledningen gratis.

Watson vejer 9 kg og "fylder" to skuffer i fryseren. Der er mad til ca 3 mdr.
    Prisen er afhængig af hvor man køber sit kød. Det sidste jeg handlede var gennem en veninde og der slap jeg med 50-60kr/md, men ellers handler jeg i Irma, så bliver det omkring 10x så dyrt. smiley

• #14   18. nov 2008 Jeg takker igen...
    Har kontaktet rigtighundemad.dk, som ligger i samme by, som jeg bor i... Så tager en snak med dem...

Kommentér på:
Barf

Annonce