389 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 16 Svar

Olivers Selected Fish Olivers Selected Fish

Er der nogen sm har gode erfaringer med det?
Vi har fodret med Olivers i snart 3 år nu til alle dyr i huset.
Rasmus får Weight Loss (da han er kastrat)
Katten får Diet & Senior
Ida får Start

Men nu er hun jo snart på vej til at skulle have voksen foder,og Adult og lamb kender vi.
Og havde overvejet Selected fish. Så er der nogen der bruger den?

Dramatiske optagelser fangede øjeblikket, hvor en hval kolliderede med en lille båd i Barnegat Bay, New Jersey, den 2. august. Sammenstødet fik båden til at vælte og kastede en kvinde i vandet. Det blev senere bekræftet, at en vågehval døde som følge af kollisionen nær kysten. Der er ikke rapporteret om andre tilskadekomne.
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring i vores butik 800 kr.
  • Kan du skifte en vandhane? 1.000 kr.
  • Maling af brændt hele vejen rundt om huset. Ca. 50- 60 meter 1.000 kr.
  • Møbelsamling 1.249 kr.
  • Hækklipning 2.500 kr.
  • Hjælp til enhætte 1.249 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers Selected Fish
  • #1   19. nov 2008 jeg overvejer til Bianca.
    jeg snakkede lidt med Olivers i Herning. og fik prøver med hjem.

det der er med selected fish er at det er lidt federe end adult og lamb.
    så det afhænger helt af i hvor godt stand Ida er.

jeg overvejer det til bianca her efter hvalpene, da hun (som alle) har tabt pelsen og tænker det kunne være godt til den nye pels.

lamb er ikke godt til mine hundes maver, de laver dobbett så meget høm høm.

de to ældste er lige gået over på weight loss

• #2   19. nov 2008 Connie - aha, jamen Ida er lige som hun skal være kg mæssigt,og lækker lækker blank pels. Hun får også lakseolie nu.
    Så er der vel ingen grund til at hun får det? Ellers må jeg lige prøve og snakke med Olivers om det.
    Tror bare det var fordi jeg var "brændt varm" på det fisk det indeholder.

• #3   19. nov 2008 ja det er jeg også.

hvis du kan styre hendes vægt på det lyder indholdet super.

• #4   19. nov 2008 ja smiley
    Hendes mad blir vejet, men hun levner stadig, så hun er heldigvis ikke sådan en ædedolk eller bange for at Rasmus skal komme og tage det fra hende smiley

• #5   19. nov 2008 så tror jeg selected fish vil være godt til hende

• #6   19. nov 2008 Da Oliver´s var på besøg her fik jeg også en prøve på det nye med fisk, men den ene af mine løb "skrigende" bort, så jeg turde ikke at gøre det denne gang, men overvejer det stadig, så jeg evt. kunne blande det

• #7   19. nov 2008 Ja, tror lige jeg vil ringe til dem idag smiley
    Hun er også midt i hendes første løbetid - det er ikke til at forstå hvor tiden blir af *s*

• #8   19. nov 2008 Britta - aha, vi fik prøve poser med posten og også på udstillingen i Herning, og de har nydt at sku finde det på græsplænen.
    Men man er nok nødt til at fodre med det et par mdr. for at ku sige noget?

• #9   19. nov 2008 Kiwi har fået nogle prøver af det, og den ellers ret så kræsne dame spiste det gladeligt.. så indtil videre er jeg også ret hug på det... Jeg kan godt lide de ting det indeholder, og så tager hun ikke skade af noget der er lidt fedt i det...

• #10   19. nov 2008 Ja, en enkelt prøvepose er ikke nok - så det kunne godt være at Baby vil have det hvis det blev serveret for hende - men da hun snuste til det, så hun bebrejdende på mig og Henrik, som om hun ville sige "og det kalder I foder"

• #11   19. nov 2008 ja smiley
    Men deres prøve poser er heldigvis større end andre..

Nu har jeg siddet og studeret adult og fish imellem hinanden, og venter på Olivers lige ringer tilbage. Der står vejl. fodermængde på ca. 125 gram, så meget kan Ida slet ikke spise, hun spise nogle dage 100 gram og andre dage måske 75-80 gram.

• #12   19. nov 2008 nej jeg har diskuteret deres fodermængder med dem før. du skal faktisk lige sige det til dem, for de vil gerne have tilbagemeldinger.

• #13   19. nov 2008 Connie - det fik jeg også sagt hvad angår deres hvalpe foder.
    Der står vejl. foder mængde 200 gram til Ida f.eks *viiiiildt* jeg serverer 100 gram for damen pr. dag, og det er som skrevet ikke altid hun kan spise så meget..

Jeg har snakket med dem nu, og vi skal prøve det til Ida i dec. Har lige vejet foderet op og taget foder fra til den der overgangs til nyt foder, og vi har til 3 uger mere smiley

• #14   19. nov 2008 næste gang vi bestiller køber jeg en 5 kg pose, så kan jeg blande lidt i Biancas føder

• #15   19. nov 2008 Fodrer med det lige nu - Sidst jeg købte hos Olivers, købte jeg både med fisk, lam - og alm. adult (kylling er det vist)

Det hun bedst kan lide er det almindelige og det med fisk... Kan ikke se nogen forskel på hverken pøllemængde, pels eller vægt afhængigt af foderet... Den eneste forskel har været at hun ikke har været ellevild med lamb...

• #16   19. nov 2008 Rie - ok, tak for erfaringen smiley

Kommentér på:
Olivers Selected Fish

Annonce