812 visninger
|
Oprettet:
Så er det nu {{forumTopicSubject}}
til den som søger en basset hound, så sidder der en dejlig dame. Ja og mange andre dejlige dyr
jan 2008
Følger: 124 Følgere: 113 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.140
okt 2005
Følger: 32 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 116 Svar: 751
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
jan 2008
Følger: 124 Følgere: 113 Hunde: 3 Emner: 209 Svar: 2.140
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
Jaaa... så ligner den nok Flovmand.. fra snehvide og de 7 små dværge... hvis man krammer den ... *GG*
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
Så er der 44 andre du også gerne må finde nyt hjem til ....:O)
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Hund: Basset Hound Se stort foto
Alder: 1 år og 5 måneder
Køn: Tæve
Berta er SÅ sød. Hun har Verdens korteste ben, men er i virkeligheden en stor hund (30 kg). Hun er glad, sjov og har kæmpe personlighed. Hun er en selvstændig hund med mod på livet, så det med at gå løs skal man nok kun udøve hvis man er til "markvandring". Hun er godheden selv, men gider ved gud i himlen ikke at blive krammet og "baby´et" for meget, ja hun synes nærmest det er pinligt. Ro, hygge, hjemmebagte boller og en god tur i skoven er til gængæld noget hun går ind for.
Jeg bor for tiden hos: Hillerød Internat (se kontaktoplysninger)
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.136
Nøøøøj.... hvor er du kvik......du kunne jo bare ha' sagt , at man gerne må linke.....*GG*
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
men nu kopierede jeg det bare ind :o))
okt 2007
Følger: 62 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 49 Svar: 5.748
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.154
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.300
Så er det nu