{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
692 visninger | Oprettet:

Min hund og sne {{forumTopicSubject}}

Hej .

Har lige et spørgsmål, hvor jeg håber i kan give mig nogle fif. Min hund er utrolig glad for at lege i sneen. Det er jo også dejligt, MEN når man går tur med ham hvor der er saltet (prøver at undgå det, men utrolig svært) så begynder han at halte helt vildt. Han har ikke nogle sår på hans trædepuder. Vi har fået en salve til ham, som ikke rigtig hjælper. Jeg har også prøvet at give ham nogle små sko på, selvom jeg etisk synes det er ukorrekt at gøre det. Men dem kan han ikke rigtig lide at have på smiley Er der nogle ideer til hvad man kan gøre ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund og sne
  • #1   30. dec 2005 Rocky får bare ganske almindelig potevoks på og det har hjulpet en hel del. Vi forsøger at undgå steder hvor der er saltet men det er jo som du selv siger, ikke altid helt nemt. Rocky ryger i badekarret hvis han begynder at halte som følge af salt. Lunken vand og så kun til lige op over poterne. Så er det væk igen.

  • #2   30. dec 2005 Jeg har engang læst i en bog at fordi de begynder og halte er fordi at sne/is sætter sig fast i de hår der sidder under poten og at det gør ondt på hunden, også stod der så at man kunne klippe det hår af (altså det der sidder UNDER poten) , har nu aldrig selv gjort det for har aldrig haft problemer med det, men det var det der stod !

  • #3   30. dec 2005 Jeg vil prøve det med lunkent vand, tak Tine

    Heidi - Det kunne måske også være rigtigt, han har meget hår mellem poterne, men det er aldrig rigtig når han har løbet i "ren" sne.. Men måske jeg skulle klippe lidt væk alligevel smiley


  • #4   30. dec 2005 Jeg klipper mine korte under poterne hele vinteren for alt slat og sne og is sætter dig op i mellem trædepoterne og det gør ondt på dem, men det hjælper på mine at klippe dem korte og så potevoks på og vaske poterne i varmt vand efter en tur...

Kommentér på:
Min hund og sne

Annonce