{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  brækket ben
  • #1   25. nov 2008 der var lige en anden bruger i bulldog gruppen(ved ikke om du har set det), men de har lige aflivet deres pga albuen var smadret.
    Så det kommer jo an på hvor bruddet sidder, og hvad der nøjagtigt er brækket.


  • #2   25. nov 2008 Min chi brækkede lår benet som 3 mdr ved godt, at det noget andet med efter 2 mdr gik han som intet var hendt og det er til trods for at hans ben holdes alene af musklen idag!! Han udstilles og det kan ikke ses på hans bevægelser (han er nu 7 1/2 mdr) han leger og hygger sig som mine andre hunde... måske er han også bare en fighter, men jeg tror på det bedste, hvis hunden ikke er så gl. så heler den bedst... Ved ikke hvor du bor, men jeg kan anbefale Claus på Skovshoved dyreklinik i nordsj. han er udd. ortopæd

  • #3   25. nov 2008 Glemte lige at skrive at han blev genoptrænet med Svømning hos hh-hundecenter i Nordjylland... der har stor ekspertise i genoptrænings svømning og det har virkelig båret frugt!!!

  • #4   25. nov 2008 okay mange tak jamen dr dyr sagde at det var et pænt brud hvis man kan sige det,
    og hun blav operet i går så vu skal hente hende imorgen smiley


Kommentér på:
brækket ben

Annonce