{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.088 visninger | Oprettet:

Brækket ben! {{forumTopicSubject}}

Jeg har en Hollænder som er 1½ i mandags tog vi til dyrelægen da han kun hoppede rundt på 3 ben, de sagde det var brækket. Dyrelægen beholdte ham i 3 dage (vi var på vej på en "miniferie," dog klar til at blive hjemme for Chaka's skyld)
han blev bedøvet 2 gange da han rev sit ben op af forbindingen, men dyrelægen fandt én løsning, så da vi hentede ham, var han dejlig frisk og var begyndt at spise igen.
Dag nummer 1 han havde været hjemme, vil sige idag bed han forbiningen af, så vi tog til dyrelægen som uden bedøvelse lagde en ny forbinding på, under 2 timer efter havde han bidt det af igen, og nu har dyrelægen sagt vi skal vente en uge i håb om at hans knogle kan hele sammen uden forbindingen.
Jeg og min familie har bestem allerede idag at hvis hans ben ikke klare det, skal han aflive da han ikke skal have smerter.
Dog er det værste at han er helt frisk, og løber rundt i sit bur, selvom vi har taget den ene del væk. Så det bliver svært hvis han ikke klare det med sit ben, for han er frisk og nysgerrig som normalt intet galt ud over benet :'/
hilsen en meget bekymret kanin ejer


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Brækket ben!
  • #2   9. aug 2009 tak skal i have ;b
    Miza: jeg tror ikke man kan få et ben amputeret på sådan et lille dyr, men hvis det bliver den eneste løsning, så bliver han aflivet, for jeg tror ikke han får det godt kun med 3 ben og slet ikke når det er forbenet, smiley


Kommentér på:
Brækket ben!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce