dominerende hund ind i flokken {{forumTopicSubject}}
ja, jeg står i den heldige situation at jeg får en pænt dominerende tæve på ca. 1 år ind i huset her om et lille stykke tid, og jeg har jo princess, som er "alphaen"
princess har tidligere kendt den hund da den var hvalp =6-7 mdr, og der var ingen problemer udendørs .
men da de kom inden for, der skulle de nye hund, slet ikke nærme sig princess sofa, så røg hele gebisset frem, den lille forstod en hentydning.
mit spørgsmål er så bare, jeg flytter et nyt sted hen på mandag, Hvordan præsentere jeg hundene for det nye hus, og for hinanden.
har også en han hund, men han kan med alle hun køn og små han hunde, så går ikke ud fra han bliver et problem.
Præsentere jeg dem igen, på neutral grund (evt haven som ingen af dem har været i før) og så lader dem sammen gå i huset , eller hvad ?
da jeg aldrig har haft dette problem før, spørg jeg jer til råds som evt har prøvet det
Håber på nogle goe svar.
Mark
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
Jeg ville dog ikke turde lade dem være alene sammen.
feb 2006
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 189 Svar: 2.955
Forhåbentlig er du klar over det kan ende blodigt ??
Men jo, neutral grund - det bedste havde været at mødes flere gange inden du sætter dem ind sammen, men det har du nok ikke mulighed for ?
dominerende hund ind i flokken