769 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

En lille sejr for "muskelhundene"! En lille sejr for "muskelhundene"!

Hej alle sammen.

Nu skal I lige læse en lille solskinshistorie, som jeg bliver nødt til at dele med Jer.

Vi var til lydighedsprøve ved Middelfart Politihundeforening i dag, og de er de første og eneste i hele Fyns distrikt med et muskelhundehold. Manden der skulle bedømme os, dommer Ole, var meget stor modstander af muskelhunde. Lad os bare sige at han hadede dem, for det gjorde han i bund og grund. Så der var pres på...
Først skulle hvalpene på. Der var både schæfer, labrador og collier. De klarede det alle sammen rigtig fint. Så kom dressurhundene, som træner præcis det samme, og startede op på samme tid, som muskelhundene. De klarede det også rigtig fint allesammen og var nogle dejlige hunde. Nu kom det til muskelhundene, og vi var alle var meget spændte.
Det gik suverænt for alle hundene... Samtlige muskelhunde lå i top, og overordnet klarede vi det bedre end det almindelige dressurhold. Vores træner var pavestolt, og dommer Ole fik aflivet sine fordomme omkring vores hunde. Han var meget meget imponeret og havde et andet, og mere positivt, syn på vores hunde bagefter. Fantastisk!
Nu bliver der sikkert snakket på hele Fyn omkring muskelhundene og hvad de kan præstere. Og før, var rigtig mange folk stærkt imod vores hold.
Jeg bliver altså også lige nødt til at nævne at Jackson, min dreng, blev den suverænt bedste af alle hundene der var der i dag, på de forskellige hold...
Nu render han rundt herhjemme med sin fine guldmedalje om halsen, og har fået sig et dejligt kødben.

Det er, ifølge mig, et slag vundet for muskelhundene og deres omdømme. Jeg er i hvert fald stolt af hundene!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.
  • Shower sink water trap 1.000 kr.
  • Put a large tv up on a wall mount 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En lille sejr for "muskelhundene"!
Kommentér på:
En lille sejr for "muskelhundene"!

Annonce