{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
693 visninger | Oprettet:

Lise J
Lise J
Tilmeldt:
23. nov 2008
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171

Uden snor???? {{forumTopicSubject}}

var i kbh i weekenden med mine hunde, der normalt bor i karise. Gik en tur med dem i en park og blev svært overrasket over hvor mange løse hunde der er. Ved godt at de skal have motion og skal have lov at løbe, men når der kommer en stor, vild løs hund over til mine to dværgpinchere ser de simpelthen rødt.
Ejerne til de løse hunde råber som regel: Den gør ikke noget. Det kan godt være, med det gør mine, de føler sig truede af så store hunde, og ser rødt. Jeg har dem altid i snor, fordi jeg skal ikke tage chancen.

Jeg bliver bare arrig over det, det er selvfølgelig fint, hvis man virkelig kan kalde hunden til sig, ALTID men når den kun lystrer hver 2. gang man kalder så behold dog snoren på, eller tag ud i en skov. Har oplevet mange gange dengang jeg boede i kbh at store hunde nærmest overfaldt mine små hunde, eller små hunde der bare fes omkring dem, og drillede dem.

Hvad syns i? hvilket hensyn skal man tage, og hvor lufter man hund uden snor?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uden snor????
  • #1   2. dec 2008 De fleste herinde vil være enig med dig.... Bare se den million tråde der er lavet med samme emne. ;o))

  • #2   2. dec 2008 Jeg mener at der er en lov om at hunde på ofenlige steder skal være i snor..

    Kender det alt for godt vores draco(dobermann) kan ikke med andre hanner vi har har kun løs et sted.. men går vi tur og vi ser en løs hund,og vi siger tag din hund i snor og de siger jamen han gør ikke noget,nogen gange har jeg sagt nej men vores bidder .. så skynder de sig at tage deres i snor.


  • #3   2. dec 2008 Hvis det er et sted hvor, hunde ikke har lov til at gå uden snor, så skal de ejere da helt sikkert bare få dem i snor!

    Min irritation kan være når jeg på vores fritløbsområde her på amager, der kommer mennesker med hunde der ikke kan lide andre hunde, eller ikke kan styre sin hund. Så må man finde et andet sted.


  • #4   2. dec 2008 -Line- nej det burde ikke være rigtigt..

  • #5   2. dec 2008 Tja, når jeg kommer gående med begge mine i snor, tænder de fuldstændig og det får folk til med det samme at tag deres hunde i snor igen. Der er aldrig nogen der først har prøvet med at deres hunde ikke gør noget- ingen er i tvivl om at både Anubis og Isis er parat til at flæske enhver der kommer indefor lineafstand. Når jeg lufter dem hver for sig, er der ikke noget....... så kan de med alle de hunde de møder

  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #6   3. dec 2008 pyyha, så det ikke kun mig.
    den park jeg gik i skal man faktisk have dem i snor, man må ikke engang cykle der. Og så er det en park med kæmpe legeplads, og derfor 'løse' børn. så der kan ske rigtig mange ting.

    det er bare så anstrengende at det er nødvendigt at nå til det punkt hvor man står og prøver at undgå en slåskamp mellem hundene før folk fatter det


  • Lise J
    Lise J Tilmeldt:
    nov 2008

    Følger: 1 Emner: 15 Svar: 171
    #7   5. dec 2008 ja, er ikke sååå vild med børn, så sammenligner dem nok lidt med hunde:-)

Kommentér på:
Uden snor????

Annonce