Min hund ryster! Min hund ryster!
Hej,
Jeg skulle lige have en power nap inden nattevagten og Ofelia lagde sig ved siden af og så lagde jeg mærke til at hun ryster. Hun siger ikke noget og virker okay, måske lidt træt som de er til tider. Hun var lige så frisk som sædvanlig tidligere på dagen.
Jeg tror ikke, at hun fryser. Min anden hund ryster ikke. De plejer heller ikke at fryse normalt.
Det er først når hun slapper af, så begynder hun at ryste og det er i forbindelse med at hun trækker vejret ind hver gang hun ryster. Dog ryster hun ikke ved hver indtrækning.
Hun virker lidt mut faktisk, men om det bare fordi hun midlertidig er træt, ved jeg ikke. Som sagt, hun var frisk tidligere i dag.
Kan hun have smerter?
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
jun 2005
Følger: 84 Følgere: 76 Hunde: 5 Emner: 119 Svar: 8.030
Min han ryster på samme måde hvis han har det.
jan 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 41
Vi har slet ikke et termometer faktisk.
Jeg prøver at give dem mad og ser om hun spiser.
maj 2008
Følger: 130 Følgere: 128 Hunde: 1 Emner: 1.425 Svar: 17.872
jan 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 20 Svar: 41
Måske var hun bare ekstra træt. Jeg har sagt til kæresten, at han lige skal holde øje med hende i nat, hvordan hun sover og evt. ryster.
Tak for alle svar.
mar 2006
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 55 Svar: 287
Så her er det ikke pga dårligheder.
jan 2007
Følger: 52 Følgere: 52 Hunde: 2 Emner: 711 Svar: 4.025
maj 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
Men der er noget andet jeg også bekymrer mig om. Han er virkelig ekstremt bange for andre hunde, og nogle gange også mennesker på gaden hvis de bare står stille og især hvis de kigger på ham. Han har ingen problemer med hurtigt at knytte sig til nye mennesker, og hvis vi er på tur siger han ikke noget til fremmede i f.eks. bussen eller toget. Men han gør ekstremt af andre hunde og har også bidt efter nogle der kom for tæt på. VI har prøvet alt muligt med ham, både tage ham op, give ham fri snor, skælde ud og beskytte/trøste, men intet ser ud til at virke. er der nogen af jer der har haft det problem med jeres hunde?
V.h. Lea & Emil
maj 2009
Følger: 1 Hunde: 1 Svar: 2
Men der er noget andet jeg også bekymrer mig om. Han er virkelig ekstremt bange for andre hunde, og nogle gange også mennesker på gaden hvis de bare står stille og især hvis de kigger på ham. Han har ingen problemer med hurtigt at knytte sig til nye mennesker, og hvis vi er på tur siger han ikke noget til fremmede i f.eks. bussen eller toget. Men han gør ekstremt af andre hunde og har også bidt efter nogle der kom for tæt på. VI har prøvet alt muligt med ham, både tage ham op, give ham fri snor, skælde ud og beskytte/trøste, men intet ser ud til at virke. er der nogen af jer der har haft det problem med jeres hunde?
V.h. Lea & Emil
Min hund ryster!