{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
22.760 visninger | Oprettet:

Min hund ryster! {{forumTopicSubject}}

Hej,

Jeg skulle lige have en power nap inden nattevagten og Ofelia lagde sig ved siden af og så lagde jeg mærke til at hun ryster. Hun siger ikke noget og virker okay, måske lidt træt som de er til tider. Hun var lige så frisk som sædvanlig tidligere på dagen.

Jeg tror ikke, at hun fryser. Min anden hund ryster ikke. De plejer heller ikke at fryse normalt.

Det er først når hun slapper af, så begynder hun at ryste og det er i forbindelse med at hun trækker vejret ind hver gang hun ryster. Dog ryster hun ikke ved hver indtrækning.

Hun virker lidt mut faktisk, men om det bare fordi hun midlertidig er træt, ved jeg ikke. Som sagt, hun var frisk tidligere i dag.

Kan hun have smerter?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund ryster!
  • #1   3. dec 2008 tror du ikk hun drømmer??

  • #2   3. dec 2008 Har du tjekket om der er feber ?

    Min han ryster på samme måde hvis han har det.


  • #3   3. dec 2008 De ryster begge i søvne og piver, men hun sov ikke, da hun gjorde det.

    Vi har slet ikke et termometer faktisk.

    Jeg prøver at give dem mad og ser om hun spiser.


  • #4   3. dec 2008 Min Dina, ryster nåår hun er ttrææt.

  • #5   3. dec 2008 Okay, jeg har givet hende mad og hun spiser fint og hun er generel ikke imponeret over mad, så lige så snart der er det mindste i vejen, stopper hun med at spise. Hun virker også frisk nok.

    Måske var hun bare ekstra træt. Jeg har sagt til kæresten, at han lige skal holde øje med hende i nat, hvordan hun sover og evt. ryster.

    Tak for alle svar.


  • #6   3. dec 2008 Jeg har en dansk svensk og han ryster i tide og utide. Den kan være pga lyde ( uden fir huset, eller en kat han har hørt ). eller fordi han vil have opmærksomhed.
    Så her er det ikke pga dårligheder.


  • #8   3. dec 2008 min hund ryster også i forskellige situationer.. en sådan " sitren i kroppen" agtig ting.. det kommer og går, er især hvis han er i en situation han meget gerne vil noget, hvis han ser noget mærkeligt, eller hører lyde, men altså kan han også gøre hvs vi ligger stille eller feks. hvis han ved jeg skal gå.. han er bare en lille " ryste hund" hehe.. men det er mest som om at han sitrer i overfladen af huden.. ( svært at forklare" .. nogle hunde ryster bare mere end andre :o)

  • #10   6. maj 2010 Hej alle, sjovt jeg lige faldt over jeres indlæg. Jeg søgte på Google fordi jeg bekymrede mig over at min hund ryster uden nogen åbenbar grund. Tit når han skal sove. Da I siger det er meget dansk-svensk gårdhunde der gør det, blev jeg mere rolig, Emil er nemlig halvt den race.

    Men der er noget andet jeg også bekymrer mig om. Han er virkelig ekstremt bange for andre hunde, og nogle gange også mennesker på gaden hvis de bare står stille og især hvis de kigger på ham. Han har ingen problemer med hurtigt at knytte sig til nye mennesker, og hvis vi er på tur siger han ikke noget til fremmede i f.eks. bussen eller toget. Men han gør ekstremt af andre hunde og har også bidt efter nogle der kom for tæt på. VI har prøvet alt muligt med ham, både tage ham op, give ham fri snor, skælde ud og beskytte/trøste, men intet ser ud til at virke. er der nogen af jer der har haft det problem med jeres hunde?

    V.h. Lea & Emil


  • #11   6. maj 2010 Hej alle, sjovt jeg lige faldt over jeres indlæg. Jeg søgte på Google fordi jeg bekymrede mig over at min hund ryster uden nogen åbenbar grund. Tit når han skal sove. Da I siger det er meget dansk-svensk gårdhunde der gør det, blev jeg mere rolig, Emil er nemlig halvt den race.

    Men der er noget andet jeg også bekymrer mig om. Han er virkelig ekstremt bange for andre hunde, og nogle gange også mennesker på gaden hvis de bare står stille og især hvis de kigger på ham. Han har ingen problemer med hurtigt at knytte sig til nye mennesker, og hvis vi er på tur siger han ikke noget til fremmede i f.eks. bussen eller toget. Men han gør ekstremt af andre hunde og har også bidt efter nogle der kom for tæt på. VI har prøvet alt muligt med ham, både tage ham op, give ham fri snor, skælde ud og beskytte/trøste, men intet ser ud til at virke. er der nogen af jer der har haft det problem med jeres hunde?

    V.h. Lea & Emil


Kommentér på:
Min hund ryster!

Annonce