{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
494 visninger | Oprettet:

Argh! {{forumTopicSubject}}

Undskyld, men herkommer lige et surt opstød.
Idag var jeg ude og gå tur med min hund og datter og jeg går ind for at handle og der står to hunde tøjret i hver deres p-plads. jeg binder min egen til et cykelstativ et stykke væk. Da jeg er færdig med at handle kommer jeg ud og går hen forbi banken og der er fandme nogen der har taget de to hunde med ind i banken. Den ene hund har angrebet den anden og er ked af at komme med en ordom, men det var en pitbull og damen der ejede den ku overhovedet ikk styre den.
Jeg er selv indehaver af en såkaldt kamphund og ved hvilken form for træning og opdragelse disse skal have og så pisser det mig af at sådan en hund kommer i de forkerte hænder. Han var en rigtig stor pittbull, super flot og logrede med halen og det hele men han var bare for stor til at hun ku håndtere ham.
Så jeg vil lige sige, anskaffer i jer sådanne hunde så sørg for at i kan styre dem og er i ikk sikre bliver i NØD til at give dem mundkurve på.
Situationen var dum, det ved jeg, og måske ku det os ha sket for en lab, men det var det ikk denne gang.

undskyld

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Argh!
Kommentér på:
Argh!

Annonce