{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Nyt om Homer... {{forumTopicSubject}}

Til jer der har fulgt med i Homers situation..

Vi har nu fået svar fra dyrlægen og de har sagt god til at de kan operere Homer for hans bygningsfejl. Derudover skal han have noget forebyggende medicin mod slidgigt. Men pga. hans unge alder vil han kunne få et fuldstændig normalt og symptomfrit liv i fremtiden efter operationen. Så spørg lige om jeg er glad... smiley

Godt nok vil han aldrig skulle og måtte bruges til agility, men han vil stadig kunne bruges til hyrdning, lydighed, rally'o', osv... Så han kan få den træning han har behov for, for at kunne trives... Kunne ikke være mere lettet lige nu og kan slet ikke få armene ned igen...

Og Homer syntes bare at det var fantastisk at mor var så glad i går og lå og rodede rundt med tossen nede på gulvet, og kyssede og krammede.. smiley

Lige en update fra en MEGET glad hundeejer....!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt om Homer...
  • #1   5. dec 2008 Det var sørme dejligt, at høre Dina :o))
    Jeg kan godt forstå, at du er glad :o))


  • #3   5. dec 2008 Dina...

    Jeg vidste slet ikke, at Homer er syg så det var da lidt af en overraskelse, men dejligt, at læse han vil få et normalt liv efter operation.

    Dejligt for jer, og kan godt forstå du er glad og lettet!

    Held og lykke


    / Trine


  • #4   5. dec 2008 Hanne: Taaak. smiley

    Trine og Fie: Jeg har haft skrevet en tråd om det herinde og skrevet det inde på hans profil (i bunden)... Vi vidste heller ikke at der var noget så alvorligt galt før for en uge siden... Og takker smiley


  • #5   5. dec 2008 pyha det må være lidt af en lettelse. det lyder da som gode fremtidudsigter.

  • #6   5. dec 2008 Tillykke Homer - du får lov at leve dit liv "færdigt" - det kan jeg godt forstå at Mor synes er den bedste nyhed man kan få. Så det er OK at hun tosser lidt rundt og viser sin glæde.

    Held og lykke med operationen. Det skal nok gå godt, så du hurtigt kan blive frisk igen.


  • #7   5. dec 2008 Det var dejligt og høre smiley

  • #8   5. dec 2008 Dejlig update smiley

  • #9   5. dec 2008 Ej hvor er det lækkert at læse! Tillykke med det!

  • #10   5. dec 2008 Wee dejligt, Dina:-)

    Så krydser jeg fingre for at operationen går som smurt:-)


  • #12   5. dec 2008 Tusinde tak alle sammen.. smiley
    Og tak for støtten.. Det var dejligt med nogle søde kommentarer i den hårde tid.. *s*
    Og jeg kommer selvfølgelig også med updates mht. operationen.. Men synes bare det værste er overstået nu.. Alt andet skal nok gå som smurt fra nu.. *S*

    Fie: Hehe.. Nu står der også en helvedes masse i hans profil.. Han har jo været hos adfærdsterapeut (Lillen) og alt muligt fordi jeg bare ikke forstod den adfærd han havde.. Men nu ved jeg hvordan jeg skal forholde mig og fremgangsmetoden herfra.. Det hjælper sgu godt nok på det hele, at det er en fysisk syg hund man står med og ikke en psykisk syg.. smiley


  • #13   5. dec 2008 Dina

    Når fie har ondt så er der rigtig mange signaler der går igen hos hende.

    Sover mere

    Nervøs og kan "springe" til siden på grund af plastikpose ryger ned fra et bord.

    Mere "lydfølsom"

    Trækker sig når der skal gåes på trapper

    Smasker/drejer hovedet når jeg rører punktet hvor der er problemer.

    Fie har aldrig været fjendsk overfor andre hunde, men hun trækker sig hurtigt i legen når der er problemer med bagtøjet/ryggen.

    Ved ikke om der er noget du genkender, men du er altid velkommen, hvis du mener jeg kan hjælpe dig med noget



  • #14   5. dec 2008 jeg genkender det med at være nervøs og spinge op, lydfølsom og så vil jowina have ro, så bliver der leget for vildt, så får de besked om at holde, hun stiller sig stiv foran dem og gøer. og den besked forstår de alle, lige fra hvalpene til de voksne.

  • #15   5. dec 2008 René: Jo, jeg kan helt sikkert genkende mange signaler.. Homer bliver så bare gal på de andre hunde.. Han skræmmer dem væk før de kan nå at komme for tæt på.. Men han har stadig sine hundevenner som han heller end gerne vil være sammen med.. Han begyndte også at brumme af Bella når han lå med et kødben og hun bare kom til at kigge den mindste smule på ham, eller hvis han lå for sig selv og hun kom for tæt på.. men efter han er kommet på smertestillende er der sket utrolig meget positivt med hans adfærd... Så glæder mig til han så er fuldstændig smertefri.. Så bliver han sgu en fantastisk hund..! smiley

Kommentér på:
Nyt om Homer...

Annonce