{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
856 visninger | Oprettet:

Koldt, koldt, koldt. {{forumTopicSubject}}

Forleden morgen stormede det ½ pelikan og øsede ned. Men ud skal dyrene jo, så jeg iklædte mig det mest nødvendige for en, troede jeg, lidt kort tur på marken med hundene. Det skal siges at jeg sjældent fryser og HADER at have meget tøj på.
Nå, men off we go...... Glade og friske retrievere, lige i deres rette element med grader på omkring 0, en hård vind og regn...UFFFF...
Vi går ud å marken, men knap er Lotus kommet ud af snoren før hun, næsten manisk, kaster sig i bækken. Vi andre (Kaido, Blackie og jeg) går videre og VED at på et eller andet tidspunkt, kommer hun op igen. Da vi synes at nu har vi gået langt nok og trænger egentlig bare til at komme hjem i varmen og få morgenmad, vender vi om og går hen ved stien for at vente på Lotus. Vi kan høre at hun gøer og har det HERLIGT med at svømme i bækken.... Tålmodighed er en dyd, så vi venter "gerne" den ½ time, til det passer damen at komme op.....
Og op kommer hun i vild fart. Jeg løber den modsatte vej, for at få hende væk fra bækken og tror, MEGET dumt viser det sig, at både Blackie og Kaido er med mig...... Kaido suser nemlig hen og kysser Lotus overstrømmende med det resultat at Lotus kigger på mig og siger "Nååååå, jeg skulle bare være sikker på at I var her endnu". Hun vender rundt og jeg SKRIGER: "Lotus, neeeeeeeeeeeeeeeej"........ Men ak og ve. har man en vandhund eller ej?? JEG har i alle tilfælde, så væk var madammen!! NED i bækken igen i ½ time..... Så der står jeg med 2 hunde og mig selv. Totalt stivfrossen og med piskende kold vind lige ind på mig.....
En annonce formede sig i mit hovede imens jeg stod stiv som en snemand: "2 labradorer sælges... De er søde og rare og lystrer ALTID på ALLE kommandoer uden undtagelse..... De er nemme at have med på tur. De går pænt uden om vandpytter og sviner aldrig. Den mindste stjæler ALDRIG fra sofabordet!! De er vant til at bo i bure og hundegårde og kommer ALDRIG i hverken seng eller møbler. Er du interesseret, så kontakt mig NU inden jeg kommer hjem i varmen og fortryder, når jeg engang er tøet op"
Nål, men Kido kom i snor, så hun ikke lavede nummeret EN gang til. Lotus`snor blev gemt i hånden, så hun ikke så den. Så snart hun kom op, løb vi dena nden vej og hun kom med os. MEN hun opdagede snoren.......Uufff.. KUN fordi jeg kastede mig over hende med et vildt brøl og fik kastet snoren over hende, fik jeg hold på hende og fik trukket hende med hjem........ Ellers var hun smuttet i igen og jeg havde sq nok stået der endnu!!!
Så jer, der klager over at jeres hunde ikke kan lade være med at gå i vandpytter...... Vil I bytte??.......*GGGGGG*


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Koldt, koldt, koldt.
Kommentér på:
Koldt, koldt, koldt.

Annonce