{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
468 visninger | Oprettet:

nytårsaften {{forumTopicSubject}}

Min Dumbo havde det slemt sidste år nytårsaften, det var hans første nytårsaften, i år er han så blevet lidt ældre, vi er blevet spurgt om vi vil låne en ældre damehund, som Dumbo godt kender,, meningen var så at hun med sin tilstedeværelse nytårsaften skulle lære ham at der ikke er noget at være bange for, er det en god ide eller hvad, er der nogen der har nogen erfaringer, de to hunde, er vant til at være sammen, det er også hende der har lært Dumbo at være alene hjemme


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  nytårsaften
  • #1   7. dec 2008 Ja det kan da være en god ide men hundene skal ikke være alene hjemme.

  • #2   7. dec 2008 nej selvfølgelig skal de ikke være alene hjemme, jeg er modstander af at en hund skal være alene en nytårsaften, der kunne jo komme et fejlskud og brænde hytten af, jeg ville aldrig tilgive mig selv, hvis nogen fk et kanonslag ind af brevsprækken, og det så brændte, jeg er selv så pivet, at jeg vil være hjemme nytårsaften, jeg er nemlig bange for blanding af sprut og kanonslag, herhjemme kan jeg bestemme at der ikke skal tændes noget indendøre, det kan jeg ikke i byen

  • #3   7. dec 2008 jeg synes det lyder som en rigtig fin idé.... smiler

  • #4   7. dec 2008 Det er da et forsøg værd, men det er ikke sikkert det virker. Jeg passede et år min veninde's schæfer, som var et nervevrag. Hun blev ikke synderlig meget roligere af at se, på Luna som dengang bare lå og sov..

    Det er et par år siden, før de hersens kæmpe kanonbomber kom til..

    Men lige meget hvad du gør, så skal de ikke være alene hjemme...


  • #5   7. dec 2008 min mors hund blev heller ikke roligere af at se min daværende hund være total rolig over fyrværkeriet...
    Men et forsøg værd smiley


  • #6   7. dec 2008 Må man spørge hvorfor du forlader din hund nytårs aften ?

  • #7   7. dec 2008 Kirsten L - øh, der kan da også skydes af i nærheden af en hundepension. Forskellen er blot, at du ikke ser, hvordan hun reagerer, måske endda bliver bange. Og den bliver vel ikke mindre bange af, at du ikke er der.

    mollemor N - tror desværre ikke det virker. Vi har jo to, hvor den ene er hamrende bange for bragende. Men at den bette tager det lidt mere roligt, smitter slet ikke af!


Kommentér på:
nytårsaften

Annonce