{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
587 visninger | Oprettet:

Sigurt skal kastereres imorgen {{forumTopicSubject}}

Ja, som overskriften siger så ryger bollerne imorgen, i forbindelse med en "cherryeye" operation, og jeg er dødnervøs og lige ved at fortryde. Men altså vi skal ingen hvalpe have her i huset (ihvertfald ikke med Sigurt som far) og mit håb er at han bliver mindre stresset og mere i harmoni med sig selv.
Men så kommer tvivlen for hvad nu hvis Sigurt efterfølgende bliver angst?

Men nej, det hele skal jo nok gå.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sigurt skal kastereres imorgen
  • #1   7. dec 2008 Hvorfor skulle han blive angst?

  • #2   7. dec 2008 Tag det roligt.. smiley Jeg var også død bange da Laban skulle kastreres. Mange mener jo at de oplever at de bliver mere angste efterfølgende. Og da laban i forvejen var den lidt nervøse type, var jeg lidt ekstra bange. Men intet ændrede sig i forhold til hans nervøsitet. Han er derimod blevet mere tolerant og roligere smiley

    Held og lykke med ham i morgen smiley


  • #3   7. dec 2008 Altså jeg har hørt at usikre hunde kan blive endnu mere usikre eller angste af en kastration og Sigurt er usikker i bestemte situationer.
    Sigurt er før blevet kemisk kastereret og der var igen angst at spore, så jeg tror bare det er mig der er pyldret.


  • #4   7. dec 2008 Christina K: Tak skal du have!

  • #5   7. dec 2008 Det stresser dem helt sikkert ned at blive kastrerede bla. fordi de ikke reagerer på, hvis der er tæver i området der er i løbetid.

    Min Andy blev kastreret da han var 1½ år gammel fordi han simpelthen ikke sov når der var tæver i løbetid. Det var 20 min. vandren rundt og pive, sove i 15 min. Op og vandre og pive i 20-30 min og sove lidt igen. Sådan gik han rundt og jeg var ved at blive sindsyg af ikke at få min nattesøvn og jeg vidste jo også godt han ikke selv kunne gøre for det. Derfor blev han kastreret og efterfølgende er han bare rolig.

    Nu reagerer han kun i det øjeblik han møder en tæve der er højløbsk (så forsøger han at springe på hende) men lige så snart den er væk så er han rolig som han plejer.

    Det er ikke noget stort indgreb og de kommer sig hurtigt over det... pøj pøj med det


  • #6   7. dec 2008 Sigurt er ret aggrassiv overfor andre hanner. og i det hele taget er han temmelig kortluntet, ikke overfor os naturligvis, men fx. tænder han helt af hvis der har været en anden hund i elevatoren.

  • #7   8. dec 2008 Sigurt er nu blevet kastreret og er blevet opereret for "cherryeyes". Hans øjne ligner noget der er løgn og operationssåret efter kastrationen er heller ikke kønt, men vapsen har det efter omstændighederne det godt.

Kommentér på:
Sigurt skal kastereres imorgen

Annonce