{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
569 visninger | Oprettet:

Malteser {{forumTopicSubject}}

Oprettede tidligere en tråd om små hunde, og nu er jeg faldet ret meget for malteseren, og vil gerne høre mere om den!

Først og fremmest vil jeg gerne høre om man kan klippe den lange pels ned, da det ellers bliver for meget pelspleje? På en hjemmeside læste jeg, at man kunne, på en anden hjemmeside at det ødelagde pelsen og gav problemer i huden :S

Hvad er jeres erfaringer, både med dette men også ellers?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Malteser
  • #1   7. dec 2008 Nu har jeg læst hele din tekst, og hold da op, har jeg fundet min drømmehund (bortset fra min lille terrorist Yoda *G*)

Det lyder bare helt perfekt, både temperament og udseende, og det lyder som om den harmonerer perfekt med hvad jeg gerne vil med hunden og hvad malteseren har brug for!

Selvom det er en lille hund, tror du så godt den vil kunne fungerer sammen med Yoda der jo vejer omkring de 20 kilo? Yoda er meget rolig af sind, gentle giant, og det er self først om et par år eller sådan det kan komme på tale!

Vil gerne klippe selv, så må den jo bare lide under en kikset klipning de første gange. Min mor lærte selv at klippe hendes puddel i sin tid, så mon ikke jeg også kan!

• #2   7. dec 2008 Ved du om man kan tage klippe-kurser nogen steder e.l.? For det ville da være en fordel *G*

Ja selvfølgelig skal der passes på med sådan et lille pjok, og det skal gøres forsvarligt jo.

Er det en race der er svær at få fat i? Ved ikke lige hordan jeg skal formulere mig, men altså, er det en man bliver skrevet op til i årevis før man skal have den?

Ved du om der er forskel på hanner og hunner i temperament?

• #3   7. dec 2008 Tak, du har været meget behjælpelig! Nu må jeg jo bare igang med at spare op og så få undersøgt kenneler.

Hvor meget koster de små skønheder cirka? Blot for at vide hvad man skal have sparet op.

Regner med at have en han, da det er Yoda jo smiley

Og din lille Cleo er nok for dejlig, hun ser så sød ud og sikke en masse tricks hun kan!

• #4   7. dec 2008 Kan se du også bor i Nordjylland, så det kunne jeg nok godt tænke mig en gang. Igen tak for hjælpen, nu har jeg en masse at gå ud fra og har fået blod på tanden smiley

Godnat

Kommentér på:
Malteser

Annonce