818 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

Hvorfor er nogle folk så emsige!??? Hvorfor er nogle folk så emsige!???

Min lille hund Orla har fået konstateret diskusprolaps og har i 14 dage ikke må de lange ture...så det er luftning lige ude foran på det store grønne område vi har...selvfølgelig iført snor, da hundene ikke må løbe løs på arealerne herude......og der bliver samlet op hvis han laver pøller (selvom jeg nærmest kaster op på grund af graviditetskvalme!)
Så har til middag skulle Orla lige ned og lette ben....vi står stille og roligt på græsset, hvor han bare snuser (han tisser helst op ad noget) så er der en gammel nar der åbner altandøren og råber: "du må ikke lufte hunden på området her" jeg svare så hvad problemet er når der bliver samlet op hvis han laver noget så siger han " du har fået en seddel om at du ikke må og fortsætter ringer jeg til kontoret og klager, for jeg skal nok få dig lille dame!"
jeg svare så at den seddel jeg har fået står der kun at de skal føres i snor og hvis det var så ulovligt havde viceværten nok sagt noget når han klapper min hund, når vi møder ham om morgenen!....hvor til manden siger "jeg skal nok få dig lille dame" og smækker døren i....
øh, jeg har aldrig snakket med manden før....og tja han er sådan en der tror han styre verden fra sin lejlighed....
Så nu bliver Orla selvfølgelig først luftet på "det forbudte område":-D

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bortskaffelse af haveaffald 500 kr.
  • Fragtmand 1.000 kr.
  • Rengøring af toilet, køkken og vinduer. 300 kr.
  • Opsætning af vaskemaskine og tørretumbler 1.000 kr.
  • Handyman til tilkobling af vaskemaskine 550 kr.
  • Siemens Opvaskemaskine med fejl E:24 – hjælp ønskes 1.120 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor er nogle folk så emsige!???
  • #1   8. dec 2008 Haha grinern... Bare vend det døve øre til, og evt nævn episoden for din vicevært næste gang.. Så ved du ihvertfald hvor du står henne.

• #2   8. dec 2008 Han må da ha et meget trist liv, siden han ikk har andet at gå op i....

• #3   8. dec 2008 ja hvis vi også boede i eget hus havde han sgu også fået en gave eller to af mig:-D

• #4   8. dec 2008 Jeg ville nok også bevidst lufte min hund der, bare for at provokere smiley
    Vi har en regel om at man ikke må lufte hunde i vores gård (som er et græsareal), men ikke noget forbud mod at de må være i gården. I vores nabo opgang er der en familie der har fået en hvalp, og som så har haft den nede i gården og løbe rundt. Det er der en gammel tosse der har fået ondt i røven over så han har taget billeder af dem og truet med at sende dem til bestyrelsen... Der er bare nogen pensionister der skulle få sig en normal hobby!!!

• #5   8. dec 2008 præcis....og lære at læse de sedler vi får!

• #6   8. dec 2008 He he det er utroligt at folk ikke har noget mere spændende at gå op i smiley
    Men jeg må sige at jeg også selv er stødt på problemet med en gammel mand der fuldte efter mig for at se om jeg samlede op på et offentligt område. Det var ikke engang en del af "hans" bolig område. Var virkelig forskrækket over hans vrede - især fordi jeg altid samler op.

Men jeg kan godt forstå at der er nogen der er irriteret over "små gaver" fra hunde der ikke bliver samlet op - det er da også for nederen når man glider i sådan en på plænen smiley Men det giver jo ikke ret til at råbe og skrige... Og især ikke af de fornuftige hunde ejere der samler op efter hunden...!

• #8   8. dec 2008 tror kun ham der kommer ud af lejligheden når han er løbet tør før mad....

Kommentér på:
Hvorfor er nogle folk så emsige!???

Annonce