10. maj 2007 Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.824
Hvorfor er nogle folk så emsige!??? Hvorfor er nogle folk så emsige!???
Min lille hund Orla har fået konstateret diskusprolaps og har i 14 dage ikke må de lange ture...så det er luftning lige ude foran på det store grønne område vi har...selvfølgelig iført snor, da hundene ikke må løbe løs på arealerne herude......og der bliver samlet op hvis han laver pøller (selvom jeg nærmest kaster op på grund af graviditetskvalme!)
Så har til middag skulle Orla lige ned og lette ben....vi står stille og roligt på græsset, hvor han bare snuser (han tisser helst op ad noget) så er der en gammel nar der åbner altandøren og råber: "du må ikke lufte hunden på området her" jeg svare så hvad problemet er når der bliver samlet op hvis han laver noget så siger han " du har fået en seddel om at du ikke må og fortsætter ringer jeg til kontoret og klager, for jeg skal nok få dig lille dame!"
jeg svare så at den seddel jeg har fået står der kun at de skal føres i snor og hvis det var så ulovligt havde viceværten nok sagt noget når han klapper min hund, når vi møder ham om morgenen!....hvor til manden siger "jeg skal nok få dig lille dame" og smækker døren i....
øh, jeg har aldrig snakket med manden før....og tja han er sådan en der tror han styre verden fra sin lejlighed....
Så nu bliver Orla selvfølgelig først luftet på "det forbudte område":-D
jul 2008
Følger: 8 Følgere: 8 Hunde: 2 Emner: 14 Svar: 148
nov 2007
Følger: 26 Følgere: 24 Hunde: 3 Emner: 542 Svar: 10.724
maj 2007
Følger: 30 Følgere: 26 Hunde: 1 Emner: 67 Svar: 1.824
aug 2008
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 3 Emner: 45 Svar: 435
Vi har en regel om at man ikke må lufte hunde i vores gård (som er et græsareal), men ikke noget forbud mod at de må være i gården. I vores nabo opgang er der en familie der har fået en hvalp, og som så har haft den nede i gården og løbe rundt. Det er der en gammel tosse der har fået ondt i røven over så han har taget billeder af dem og truet med at sende dem til bestyrelsen... Der er bare nogen pensionister der skulle få sig en normal hobby!!!
maj 2007
nov 2007
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 82 Svar: 1.936
Men jeg må sige at jeg også selv er stødt på problemet med en gammel mand der fuldte efter mig for at se om jeg samlede op på et offentligt område. Det var ikke engang en del af "hans" bolig område. Var virkelig forskrækket over hans vrede - især fordi jeg altid samler op.
Men jeg kan godt forstå at der er nogen der er irriteret over "små gaver" fra hunde der ikke bliver samlet op - det er da også for nederen når man glider i sådan en på plænen
maj 2007
Hvorfor er nogle folk så emsige!???