{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.298 visninger | Oprettet:

HJÆLP! OPKAST! {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri!
Vores lille ny hvalp (blanding af JRT of DS gårdhund), (nr. 2 hund) Har lige kastet alt sit mave indhold op af tre gange. Først kastede han nærmest sådan noget mørkebrunt skum op, fem minutter efter to mindre klatter, som var lysebrunde, og lidt mere flydende, og lige nu for 5 minutter siden mest sådan noget slim, og havde nærmest krampe i maven, ligesom når vi andre har omgangssyge, og kaster op. Ligesom jeg havde skrevet dette kastede han igen noget brunligt slim op, og inden jeg nåede at tørre det op, så jeg ham løbe ind i stuen, hvor jeg så nåede at få ham ud i køkkenet, hvor vi har noget andet gulv, som er nemmere at tørre af, inden at der igen kom noget slim, denne gang mindre brunligt.
Han er 13 uger.

Her i går aftes fik han tre godbidder af min lillesøster, som jo ikke vidste at han ikke kunne tåle det, og fik derfor tynd mave.

Han fik før noget fodder der hedder ''dyrlægens hvalpefodder'', men blev så anbefalet af vores egen dyrlæge, at skrifte til royal kanin, så vi var sikre på, at der var flere proteiner og vitaminer i, fordi det er bedre kvalitet. Vi ved godt at man normalt skal have en blød overgang med skiftning af foder, men det glemte min mor åbentbart her til aften. Kan det være den lige pludselige overgang? Nu ligger han og er helt udmattet af hans nærmest ''kramper'', ligesom vi andre kan være, efter at have kastet op.

Vores anden hund kastede også en gang op, der fik vi af vide af nogen af vores venner, at vi skulle tage maden fra ham i 24 timer og at han derefter skulle have HELT udkogt ris, der havde kogt i over en time, og så gradvist begynde og blande hans normal mad i igen.
Skal vi det ved ham her?


PLEASE HURTIGT SVAR! VI ER BEKYMREDE!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HJÆLP! OPKAST!
Kommentér på:
HJÆLP! OPKAST!

Annonce