{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
458 visninger | Oprettet:

Fryser hun? {{forumTopicSubject}}

Freyja er en blanding imellem noget Dærgpinscher, dærggravhund og chihuahua. Når hun er udenfor i denne årstid uden frakke på, ryster/skælver hun og ser ud til at fryse. Men da jeg også ved at nogle hunde ryster uden at fryse, så er mit store spørgsmål:
Tror I har hun fryser?

Jeg har en striktrøje til hende når i er ude, og der ryster hun ikke nær så meget som når hun har trøjen på, men det jeg ikke kender særlig meget til racerne chihuahua og dærgpinscher, kan jeg ikke helt finde ud af om hun fryser. Under alle omstændigheder for hun trøjen på når i er ude, da jeg selfølgelig vil sikre mig hun ikke fryser, men det ville ære fint hvis jeg var fri for at putte tøj på hende (;

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fryser hun?
  • #1   8. dec 2008 Altså hvis hun ryster når hun ikk har tøj, men ikke ryster når hun har tøj på.... Så tror jeg bare jeg ville give hende tøj på når hun skal ud.

• #2   8. dec 2008 Hvor lang tid har du haft hende?

• #3   8. dec 2008 Ja hun fryser så du må gi hende en varm jakke på....
    Hun er korthåret og har ingen underuld der varmer........ så på med en varm jakke....

• #4   8. dec 2008 Pernille C
    Jeg købte hende d. 4 oktober (:
    Men regnede også med at hun frøs, men ville bare være helt sikker, da jeg ikke er typen der normalt putter tøj på vosen (;

• #6   8. dec 2008 Ja på med et dækken vil jeg også sige, jeg bruger også dækken til min Gizmo, får han det ikke på taber han sig helt vildt, fordi han bruger alt sin energi på at holde varmen, det gjorde at han den første vinter tabte sig næsten 1½ kg og det er altså for meget for en i forvejen tynd hund. Men nu hvor han har dækken på så holder han sin vægt.

• #7   8. dec 2008 Jeg syntes bare det er svært at finde et dækken, der ikke er alt for.. hvad kan man sige.. "pyntet". Freyja skal ikke have et lyserødt dækken med diamanter fordi hun er en pige, men det termodækken der kan holde hende varm. Om det er blåt, grønt eller rødt - er fuldstændig ligegyldigt (;

• #8   9. dec 2008 Jeg har lige købt et Hurrta dækken til Gizmo det er super lækkert og praktisk og ikke pyntet... Udover det har jeg købt dækken hos Maxi zoo et helt sort med mavevarmer og en gråt/sort uden hos zoozity, så der findes mange gode dækkener uden pynt, de er så også vind og vand tætte og kan vaskes..

Kommentér på:
Fryser hun?

Annonce