1.576 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

slår med poten? slår med poten?

ja ella har en tendens til at slå med hendes pote feks hvis man sidder på gulvet og snakker med hende kan hun finde påat klaske hendes store poter i hovedet på en, hvorfor gør hun det?

har tit undredet mig over det osse da det ikke er rart at få en pote i øjet hehe, men nogen der ved hvorfor hun gør det?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  slår med poten?
  • #1   10. dec 2008 ved desværre ikke hvorfor, men skipper gør det også..

• #3   10. dec 2008 Sigurt gør det hvis han vil have nusset futter og man ikke lige forstår en mere suptil hentydning, Dask siger det så og Sigurt slår altså hårdt. *gg*

• #4   10. dec 2008 håber der er nogen der ved det har tit undret mig over det hun kan osse komme hen og sætte sig foran en og så¨bare sidde at kigge på en og hvis man ikke lige snakker med hender for man en pote klask på låret eller hvad hun nu kan nå,

det kan jeg så selv regne ud er fordi hun søger opmærksomhed, men under mig over hvorfor hun gør det når jeg sidder og snakker og hygger med hende for det for hun jo opmærksomhed

• #5   10. dec 2008 Nala gør det hvis man sidder og kæler for hende på brystkassen og så klasker hun til min hånd hvis det er længere ned hun gerne vil kløes :o)

• #6   10. dec 2008 tror selv du snakker om løsningen: opmærksomhed smiley

Aslan gjorde det meget og hver gang han gjorde det så fik han en reaktion fra os, de gør det også ved andre hunde hvis de gerne vil lege, men når du giver reaktion på det når han gør det så er det jo en nem måde at opnå opmærksomhed på, vi skubber bare hans pote væk og går væk fra ham uden at sige eller gøre noget hvis vi ikke vil have det...

• #7   10. dec 2008 tror egentlig mest det er for at opildne en form for leg

• #8   10. dec 2008 maria p: hun gør det osse når jeg har den fulde opmærksomhed på hende, det er der jeg undere mig over hvorfor hun gør det, ved godt hvorfor hun gør det når jeg ikke snakker med hende, men her harhun jo min fulde opmærksomhed

• #9   10. dec 2008 ja det er ikke til at vide, Aslan gør det i hvert fald når han vil lege, som en pæn lille hentydning, og han slår fanmer hårdt smiley

• #10   10. dec 2008 ella slår osse hårdt og er ikke rart når hun rammer en i øjet

• #11   10. dec 2008 Det gør xenta også.. både ved "os" og andre hunde.. hver gang hun ikk får opmæørksomhed får man lige et dask.. jeg har så inte problem med det.. smiley og andre hunde får lige en højre en gang imellem, og den må de også selv klare smiley

• #12   10. dec 2008 Nala gør det også.. Hun sådan skraber agtigt..
    Men tror det er fordi hun vil have opmærksomhed.. hun gør det fx. hvis man lige har kælet hende og så går i stå.. så vil hun have man bliver ved.
    Eller hvis man skal flytte sin arm eller andet.
    Så tror de gør det for at blive set og få opmærksomhed..

• #13   10. dec 2008 Er det ikke en form for tigge-adfærd, der stammer fra de er hvalpe?
    Hvalpe skupper jo med poterne på morens dievorterfor at få mælk.

• #14   10. dec 2008 Der står noget her under "pacificeringsadfærd"
    (link fjernet)

Kommentér på:
slår med poten?

Annonce