{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
536 visninger | Oprettet:

Muskelhunde der gør noget godt (lang) {{forumTopicSubject}}

ja jeg er nok ikke den eneste der er dødtræt af den/de hunderace som høre under muskelhunde kommer på for siden hver dag, ser den bliver forbudt mere og mere, at folk prøver at gøre dem til monster, monster de dejlige hunde vi deler vores hjem, vores liv, sofa'er og ikke minst vores hjerter med. som for hver dag bliver truet efter min megninge om nogle få år ville amsaffen nok blive ulovlig i danmark som pittbul. der sikker en hel masse familier der har en dejlig familie hund liggende hjemme i kuveren lige nu, som er elsked over alt på jorden.
og mange mennesker der ikke ser den dejlig natur af de hunderacer der er blivet taget i denne kasse. ja jeg er måsle kun 18 og hvad ved jeg, jeg ved at jeg selv har miste mit hjerte til en race i denne kasse.
og vil blive ked af hvis min ven skulle blive forbudt, at handlinger jeg som person ikke har kontrold over, for den eneste man har kontrold over er en selv.
mange mennesker ser ikke det vi som ejer eller samlever at de hunde, man har sat i denne kasse, hvor en dejlig personlighed de ejer. ser kun hvad der kommer i nyhederne, billeder at en bisk hund. og den ene historie efter den anden uhyggelig oplevelse.

jeg syndste at vi skal give folk til at se billeder at disse dejlige hunde som vi ser, søde sjove, eller hvad der holder en hjerte nær ved de såkalde muskelhunde. og meget gerne fortælle deres histore, personlighed (=
og må en dag komme hvor man ikke slår ned på racer men på ejer, som mit moto jeg: jeg ikke bange for racer men for ejer (=

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle seng 500 kr.
  • Opsætning af lamper, el og opvaskemaskine 3.000 kr.
  • Samle møbler sofa/seng efter vejledning 1.000 kr.
  • Nedtagning af eternitplader 3.000 kr.
  • Handyman 1.100 kr.
  • Rengøring 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Muskelhunde der gør noget godt (lang)
  • #1   15. dec 2008 mit motto er : ikke forbyde hunderacer men dumme mennesker.

Men jeg går klart ind for muskelhunderacerne, har aldreig haft nogen dårlige erfaringer med dem.

Desuden er det heller ikke dem som er kåret so mde hunde der bider mest desværre...

• #2   15. dec 2008 Jeg må give dig ret så langt at de ejere der erkender hvad de har i enden af linen og tager deres forbehold , for dem er jeg ikke bange for hverken hund elller ejer . Men dem der lader deres hund løbe uden line og siger det går nok dem er jeg bange for.

• #3   15. dec 2008 Jeg kan godt forstå din tankegang, men man bliver nu engang meget fordomsfuld, når man gang på gang hører om disse hunde og deres meget kedelige hændelser.
    Jeg selv har oplevet en del, heldigvis aldrig på egne hunde, da jeg, ja! nok ved hvad jeg har med, at gøre....
    Der er ingen, der kan ændre min mening om disse hunde... Jeg har da oplevet nogle, "gode eksemplare", men størstedelen af mine oplevelser har været negative...
    Så Ja! Hundene kan og er sikkert fantastiske familihunde.., og tillykke med det, de skal bare ikke i nærheden af mine hunde.. Længere er den ikke1

Kommentér på:
Muskelhunde der gør noget godt (lang)

Annonce