{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
831 visninger | Oprettet:

Gøen....??? {{forumTopicSubject}}

Nu har jeg levet med det længe men vil gerne høre jer andre om i kender til problemet eller har et godt råd....

Vores Nuggi gøer konstant af folk, især fremmede eller når folk kommer ind af døren, også selvom han har set dem før eller for 10 min siden... det er lige så han er pinlig at have med ud og gå tur fordi han gøer af alle vi møder... og dte er ved at være en belastning også fordi folk får et forkert og negativt indtryk af ham... og det er jo trist... smiley

Håber i forstår hvad jeg mener...
nogen der kan hjælpe...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gøen....???
  • #1   5. jan 2006 sikkert et dumt spørgsmål, men er det ikke meget normalt at de små der gør meget??? det er jo den eneste måde man får øje på dem??? :o)))

  • #2   5. jan 2006 Uhh det vil jeg også gerne vide.. Kensei gør det samme.. smiley
    Syntes jeg har prøvet alt hvad folk har sagt herinde.. Han vil bare ikke stoppe smiley


  • #3   5. jan 2006 syntes bare det er en belastning at man ikk kan få dem til at tie stille... og her de sidste par dage er gøen gået over til en hylen, lige som når en hund græder.. det er vildt mystisk...

  • #4   5. jan 2006 Så et program i TV for nogle år siden. Der brugte de en vand forstøver mod hunden, når den gjorde noget uønsket. Det har virket på Bella. Man skal bare sørge for at de ikke ser flasken... :O)

  • #5   5. jan 2006 min ene bullmastiff gør også meget hvilke ikke er normalt for bullmastiffer. Jeg siger til hende at hun skal holde mund hver gang jeg ikke vil have det og det er bleven bedre og husker at rose hende ;o)
    det er et tegn på usikkerhed ved min!!!


  • #6   5. jan 2006 rikke, det lyder som en god ide at undersøge det... må prøve at finde nogle bøger eller noget, ville bare lige høre om der var nogle med erfaring...

  • #7   5. jan 2006 Der står i min race at de gør af fremmede de er vagthund ved nogle hellige templer i japan eller var engang men man må da kunne gøre et eller andet... Folk bliver pisse hidsige og kan jo ikke rigtig sige at de er mærkelige fordi jeg ville da også blive sindssyg hvis der var en hund på vejen som gøede af alt..

  • #8   5. jan 2006 jamen det er jo det.. folk bliver sure og tænker sikke en sur hund eller farlig selvom chi´er ikke ser farlige ud smiley og det er trættende at høre på i længden og pinligt....

  • #9   5. jan 2006 Her imit område er der mange ældre damer nogen af dem smiler bare og går videre mens andre ser ud som om de er klar til at knalde ham en med sin stok hvis de altså kunne ramme ham.. Han er nemlig også meget afholdt han vil ikke snakke med fremmede han løber væk.. Kun hvis jeg eller min familie står med ham kan de røre uden han gør.. smiley Han er lidt sær

  • #10   5. jan 2006 sille: det er også sådan vi har det med nuggi... det er møg irriterende.. for de er jo nogle dejlige hunde og det får man ikk lov til at vise... men jeg har fået bevist at over for samme race er der overhovedet ingen ting.., der hentydede han ikk engang til at gø.. men her hjemme når folk kommer eller han hører noget uden for så er helvede løs...

  • #11   5. jan 2006 Dette kan trænes væk .. simpelthen ved afledning & belønning.
    Hvis hunden gerne vil bære kan det også være en ide` at lade den gå tur med noget i munden - det er svært at gø og bære samtidig ...


  • #12   5. jan 2006 Lilly gør også af alt og alle og hun virker så gal. Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre for at få hende til at stoppe. Tror det er umuligt :-S

    http://www.gingers.dk/galleri/displayimage.php?album=18&pos=8


  • #13   6. jan 2006 oki kan se hvad du mener, men nu gør cyklisten det jo hellere ikk nemmere for hende..

  • #14   6. jan 2006 Godt jeg ikke har de problemer, her kan komme folk på besøg, uden at der bliver gøet.

    Den med vandforstøveren - prøv det på min, så er der ingen vandforstøver tilbage.

    Jeg ved at det er et generalt spørsmål, når forl bor i en boligblok, der kommer jo mange mennesker hele tiden.

    Men os på landet, er det kun posten der kommer (de har enda guffer med til hunden - så de er meget velkommen.


  • #15   6. jan 2006 Frede gøer nu ikke så meget han gør det hvis der kommer noget udefra som vil ind i huset men det må han osse men så når vi har sagt det er ok så holder han op.... (så det er ikke alle små hunde der gøer ) kender da også mange store hunde som gør det!!!!!!

Kommentér på:
Gøen....???

Annonce