712 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

hjælp agrasiv hund... hjælp agrasiv hund...

hey min hund er den sødeste hund i verdenen overfor mennesker men jo ældre han bliver jo mere sur bliver han overfor andre hunde undtagen når han er på jagt der er der ikke rigtig noget det kun når han her fri eller hvad vi nu kan kalde det og i min haven gør han bare vinden nærmest blæser
hvad kan jeg gøre for at få styr på hormonerne
karlo er ca halvandet år

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Der kommer ikke vand ud af vandhanen ved vasken. 2.000 kr.
  • Opsætning af hylder 900 kr.
  • hænge gardiner op 450 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 600 kr.
  • Afhentning af skrald 500 kr.
  • Rep. af kabelbrud på Alko robot der melder fejl CN010. Brud er fundet men forsøg selv fejler 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp agrasiv hund...
  • #1   18. dec 2008 ja vi har haft karlos onkel og en anden handhund men aldrig så agrasiv som karlo det er nærmest unormalt og jeg er bange for det måske er pga hans opvækst for karlo har ikke haft en mor da hun døde under fødslen.

• #2   18. dec 2008 men jeg håber da at der er nogle der ude som kan komme med nogle ideer ti hvad jeg kunne gøre

• #3   18. dec 2008 ville gerne undgå det smiley

• #5   18. dec 2008 Jeg kan nu MEGET godt forstå, at du vil undgå kastrationen.. I min bog er det noget man gør, hvis hunden er syg (fysisk eller mentalt) på grund af overproduktion af testosteron.

Det jeg ville gøre, hvis jeg var dig var aller først at finde ud af, hvad der driver din hund.
    En reaktion som du beskriver kan komme både af angst, usikkerhed, for meget hormon, uklare grænser - og alt muligt andet.
    Det er drønsvært at se selv, så hvis du har mulighed for at få et par professionelle øjne på, tror jeg det vil være det bedste for både dig og hunden..

• #6   19. dec 2008 Det er svært at hjælpe ret meget her i et forum, når man ikke har set hunden i de forskellige situation. Hvis jeg var dig ville jeg kontakte en adfærdsterapeut.
    Ikke at jeg mener at kasteration er nogen dårlig ting, men tror nu ikke det vil hjælpe i din situation :o)

• #7   19. dec 2008 jeg er virkelig glad for alle de svar smiley jeg vil starte med at tage til dyrelægen her efter jul for at se om det er hormonerne som trygger
    det er lige det område jeg syntes lyder bedst og lyder mest som ham smiley

Kommentér på:
hjælp agrasiv hund...

Annonce