{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder?? olivers
  • #1   18. dec 2008 min staff får olivers, jeg sys det er godt:)

• #2   19. dec 2008 Jeg bruger også Olivers til mine hunde..... og er rigtig godt tilfreds :O)

• #3   19. dec 2008 vi har lige bestilt det til alle hundene. Labben spiser jo alt, en af de andre spiser næsten alt, og en anden er rimelig kræsen, men kan lokkes til at spise royal canin eller specifik. den sidste rører sjældent sit foder og er undervægtig. Så vi bestilte en masse foderprøver fra olivers, det var lykke hos dem alle, selv den der normalt ikke rigtig spiser, han elsker det. I øvrigt er det et af de eneste fodermærker der har kød som førstnævnte på indholdet, hvilket betyder at der er mest af det i...

• #4   19. dec 2008 har brugt olivers i mange år, men mine hunde blev desværre kedelige i pelsen af olivers ( dermed ikke sagt det sker for alle hunde)
    efter en anden tråd omhandlende olivers blev det af mange anbefalet at prøve hennes pet food med laks, hundene elsker det og efter en måned fik de den flotteste pels, så hennes er fodret for os, men i mange år var vi ganske tilfredse med olivers men det skal altså siges vi ikke lige forbandt den glansløse pels med foderet, det var først da vi skiftede foder vi erfarede pelsen blev meget flottere på begge hunde

overordnet tror jeg olivers foder er ok men hunde har nok bare forskellige behov.

• #5   19. dec 2008 Vi har også været igennem lidt forskellige mærker(vores blandingslabber spiser tilsyneladende ikke alt smiley ), men med olivers har vi endelig ramt plet. Han eeelsker det! Han står og tripper og smasker sig om munden når vi hælder det i skålen til ham. smiley

• #7   19. dec 2008 jeg bruger olivers,men syntes at der kommer lige vel rigeligt ud i den anden ende

• #8   19. dec 2008 Enig med Mastiff666 - det har jeg oplevet med min mors rottweiler, vores gamle schæferblanding og nu hos Yoda også. De spiste det gerne og så også flotte ud, men der kom meeeget ud i den anden ende.

• #9   19. dec 2008 Er yderst tilfreds med olivers, godt foder og super service :o) Var også rigtig glad for Henne Pet food :o)

• #10   19. dec 2008 Fie var meget glad for olivers, hendes pels blev dog ikke særlig pæn.

Men deres service osv. kan der ikke sættes en finger på

• #11   19. dec 2008 Min hund havde også lige lovlig meget afføring da vi brugte olivers, og hans pels var heller ik særlig pæn.
    Men hunde er jo meget forskellige, så du bliver nød til at prøve dig frem

• Jacob C
    Jacob C Tilmeldt:
    okt 2004

Følger: 2 Følgere: 2 Svar: 18
    #13   20. dec 2008 Vi bruger også Olivers Petfood.

Vi køber det dog ikke direkte igennem Olivers - det er nemlig meget billigere at købe hos en hundekennel/hundepension - i hvert fald der hvor vi handler.. Man skal bare ikke bo alt for langt væk.. men du må sige til hvis du vil have en henvisning..

• #14   20. dec 2008 Vi oplever ingen problemer med Olivers - hunden fungerer upåklageligt.

Men der kun at afprøve det, hvis ingredienslisten er noget, du kan stå inde for..

Og så må du se, om hunden fungerer på det....

• #15   20. dec 2008 Jeg fodrer med Olivers men har bestemt mig til at skifte til noget andet.
    Synes der kommer ALT for meget ud i den anden ende + Monty døjer ofte med løs (ikke tynd!) mave.

• #16   20. dec 2008 Vi fodrer med Olivers og er yders tilfredse med det - specielt er de vilde med deres nye fiskefoder...

• #17   27. dec 2008 Ja olivers selected fish er rigtig godt, alle jeg kender som har hund har skiftet det den efter vores fik det. De er helt tosset med det og så er det kanon hundefoder.

Kommentér på:
Foder?? olivers

Annonce