{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  olivers foder
  • #3   21. apr 2013 Kvalitetsmæssigt mener jeg det er bedre end de gængse dyrlægemærker.

Men kvalitet afhænger jo temmelig meget af hvilke kæpheste man lige har *GG*

Olivers er et fornuftigt foder og hvis hunden elsker det og fungerer på det, så er det jo fuldstændig optimalt smiley

• #4   21. apr 2013 Elvis har osse en smule tynd mave, men er dog blevet bedre, er det forresten normalt de propper ekstra ting med som tygge pinde osv?

• #5   21. apr 2013 CH: vi har prøvet RC rottweiler puppy det kunn elvis ikke rigtig lide han gad det ikke, prøvede arion puppy big breed, det kunne han godt få ned dog ikke emd den største lyst samt han fik skæl smiley
    så skiftede vi til olivers puppy large breed, og det er første gang han tømmer skålen når vi giver ham mad smiley

• #7   21. apr 2013 okay troede det var fordi vi var nye kunder hehe

• #9   21. apr 2013 kunne være jeg skulle prøve at bestille dem med nu her vi skal have der fra igen er dyrt i længden at købe kyllæing bryst og koge til træning god bider hehe

• #12   21. apr 2013 Jeg er bestemt også tilhænger af Olivers foder (:
    Desværre kan den ene af mine hunde slet ikke tåle det. Men den anden elsker det (: Og så har de bare så mange forskellige slags godbidder som, mine hunde i hvertfald, elsker (: !

• #14   21. apr 2013 mine hunde trives fint på Olivers og jeg har været rigtig glad for at fodre med det, ingen dårlig mave her, desværre er mine hunde ved at være ældre hunde, der skal have seniorfoder og der er kvaliteten lige pludselig en anden - øv

så jeg er ude og lede efter nyt foder

• #16   22. apr 2013 Olivers er et godt foder, har brugt det i snart 9 år, jeg fik en sæk essentiel forærende af firmaet, da jeg havde læst at når de fik det , hold de op med at spise lort, det gør min den ene en gang imellem, men det kunne jeg ikke mærke ændrede sig så kan ikke mærke nogen forskel , så jeg fortsætter hos olivers

Kommentér på:
olivers foder

Annonce