{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Olivers foder
  • #1   25. aug 2009 Som med andre fodermærker nogle fungere fint på der , andre ikke.
    Jeg kender opdrætter hvis hunde har det fint på Olivers, men mine gør ikke Kløe og fældning.

• #2   25. aug 2009 Vi har prøvet at bestille nogen foderprøver på det på deres hjemmeside da de skriver det er godt til kræsne hunde og vi har enormt kræsne hunde ..
    Men vores hunde gider bestemt ikke røre det . de går lige hen og snuser godt til det og går derefter deres vej .. derimod deres Adult kan de godt lide og har vi tidligere fodret med .
    vores hunde fungerer ikke på olivers så derfor er vi gået fra det igen, vi fodrede med det et stykke tid og i den tid havde hundene herhjemme ingen pels . da vi skiftede fik de deres store pels tilbage . desværre da det er et udemærket foder synes jeg ..

• #3   25. aug 2009 Hej igen¨

Fodre normalt med deres adult, men ville lige høre ang den med fisk....
    Bertha har altid haft den flotteste og blanke pels af olivers, da eks manden havde hende boende fik hun billig foder og sikken en pels og problemer hun fik. Men nu efter hun er tilbage på olivers, så er hun flot igen......så skal så absolut fortsætte med det. Tror jeg køber begge slags, så er der lidt at skifte imellem

• #4   25. aug 2009 MIn den lille kører på det nu, og han er meget tilfreds. Han spiser med vvelbehag hver eneste måltid. Og hans afføring er fin.

• #5   25. aug 2009 Jeg fodrer med old `n fit. Der er fisk i. Glucosamin.
    Bortset fra lidt dårlig ånde, fungerer det fint.

• #6   26. aug 2009 Må prøve den med fisk til Bertha, tror hun vil kunne li den

Kommentér på:
Olivers foder

Annonce