{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
695 visninger | Oprettet:

hvis man bare kunne.... {{forumTopicSubject}}

Ja hvis man bare kunne sende folk til aflivning når de ikke lige gjorde hvad man ønskede første gang,.... så var jeg på vej med en!!!
Er simpelhen ved at eksplodere af raseri lige nu.....
En bekendt af min, har en veninde. Hun købte for små otte måneder siden denne her lille klump af en hundehvalp. Når jeg skriver lille er det i ironi.... for han var stor (sådan er sankt b størrelse). Men skøn.
Og når jeg skriver var...... er det fordi hun har fået ham aflivet!!!!!!!
Sund og rask hvalp på bare otte måneder, fik ikke en chance i livet.
I følge ejer var han agrasiv og ville bide...... men ingen har dog set dette eller set hende med bide mærker?!
Men lade livet det skulle han åbenbart...
Han var en hvalp..... han skulle til at lære.... han havde hele livet foran sig. Og fordi hun ikke satte sig ind i at have hvalp, måtte han herfra alt alt alt for tidlig!!!
Er jeg den eneste der er forarget??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvis man bare kunne....
  • #1   19. dec 2008 Nej nej nej....

  • #2   19. dec 2008 Åh, for pokker. Det er bare for meget. Mange mennesker burde slet ikke ha hund. Det er desværre de færeste der gider at sætte sig ind i det live de køber...............

  • #3   19. dec 2008 hunden lider jo ingen skade af at blive aflivet, så kan ikke se hvorfor der er det store ramaskrig over det.. Den har jo ikke taget nogen skade af at blive aflivet..

    Man må bare håbe at hun er blevet klogere og ikke anskaffer sig en hund igen før hun er klar


  • #4   19. dec 2008 jeg synes da det er bedre hun har fået hunden aflivet, end den skal ud til en måske uvis fremtid... prøv bare at kigge markedet her på HG det bugner, og forstå mig ret hunden mærker ikke den bliver aflivet....

    men ja må da håbe at hun har lært noget af det...


  • #5   19. dec 2008 til solbjork: nej der er rigtig nok.... men også eneste trøst lige nu.
    Havde tilbudt at tage hunden, hvis hun ville af med den, men fik aldrig tilbudet!!!!!


  • #6   19. dec 2008 Er det helt udelukket at hunden var ggressiv alene fordi i er nogle stykker der ikke har oplevet det?

    Enig i at det ofte er ejerens skyld, men jeg kan alligevel godt undre mig over at man ikke kan se at aflivning nogle gange er bedre end at trække hundens pinsler ud - at man for enhver pris vil redde alle hunde


  • #7   19. dec 2008 Denne historie kan nu heller ikke forarge mig.... For jeg kan ikke forarges over noget, som jeg ikke med sikkerhed ved hvordan det hænger sammen.
    Personligt synes jeg at mange flere hunde nok ver bedre tjent med aflivning i stedet for omplavering i 3.-4.-5. ellerendda måske 6. hjem.


  • #8   19. dec 2008 Enig med Søster.... Da jeg havde Baloo var det også tit svært for mig at skulle bevise overfor min ex hvordan Baloo´s og mit forhold var....! Folk troede slet ikke på at han var skingrende skør overfor mig når vi var alene især.... Vi fik ham dog ikke aflivet - jeg tog kampen op og vandt den også til sidst... ;O)

    Og er fuldstændig enig i, at man ikke skal redde alle hunde for en hver pris... Nogle liv har bedst af at få fred...

    Det hele afhænger af situationen - men man skal være forsigtig med at udtale om sådanne situationer hvis man ikke med 100% ved hvad der har foregået....


  • #9   19. dec 2008 da min svigermor i tidernes morgen mødte svigerfar havde han en rotte hvalp. dejlig og godmodig i følge alle. men når han gik ud af døren vente den sig straks mod hende og viste tænder og hun kunne ikke rører sig uden den blev mere aggrasiv.
    hun turde ikke sige det til hendes nye kæreste og fandt ud af at hun kunne lokke den i haven med en godbid, og der blev den til hun kunne høre bilen i indkørelsen.

    om aften var der ingen problemer og hun kunne også kæle den. men efter 3 måneder kom han for tidligt hjem og opdagede sin hun i haven alene og da hun fortalte historien blev den også sendt væk.

    lang historie, men det er ikke alle der oplever det dårlige i en hund og så længe lederen er tilsteder er der ingen problemer. men sådan en hund har et leder/seprations problem og de ville heller ikke tage kampen op, da hun alledere var skrækslagen for hunden.


  • #10   19. dec 2008 lige præsis steen men igen lærer alle mens de lever og da du havde hund for 30 år siden så man meget anderledes på hunde end man gør idag.

    men det retfærdiggøre stadig ikke for hvor mange hunde der bliver aflivet eller sendt videre. det er for let at skaffe og endnu lettere og smide væk "snøft"


Kommentér på:
hvis man bare kunne....

Annonce