{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
920 visninger | Oprettet:

Hvis bare jeg havde hænder... {{forumTopicSubject}}

Hej HG

Kender i det hvor man betragter sin firbenede bedste ven i færd med et gøremål, og man har det lidt som om at vovsen tænker noget i retning af :" Hvis bare jeg havde hænder så kunne jeg... (indsæt ting hunden kunne)"

Hvornår tror i at hunden godt kunn tænke sig et par hænder!? Indsæt gerne sjove betragtninger og billeder!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis bare jeg havde hænder...
  • #1   6. jul 2013 Ha! billeder kan jeg ikke klare, men har lige for et øjeblik siden lavet et par kopper kaffe, og havde sat en halv liter fløde på bordet (ja.. jeg er så tudsegammel at jeg skal have fløde i kaffen!) og mens jeg laver kaffen står den Irske ulv desperat og forsøger at få sin tunge rundt om kartonnen og liste den ned fra bordet uden jeg opdager det.. MEN DET GJORDE JEG!.. ingen arme, ingen fløde!!!

  • #2   6. jul 2013 Jeg tror Joy tror hun har hænder, så jeg tror ikke hun tænker hvis bare jeg havde hænder...
    For hver morgen, udspiller der sig følgende jeg tager min telefon skal lige vågne lidt og kigge lidt på nettet i mens, en pote bliver klasket ned på min hånd og telefon, så telefonen nærmest bliver revet ud af hånden på mig, hvor efter denne pote trækker min hånd hen til en meget behåret brystkasse, som det er så er meningen jeg skal klø, men jeg skal ligesom lige vågne, så jeg trækker min hånd til mig igen, men jeg når ingen gang at få fat i mobilen, før poten har fanget min hånd igen og trukket den tilbage til det sted der skal nusses, og dette sker gerne op til flere gange, før jeg enten over giver mig eller beder hende lade være : )

    Hun startede allerede som hvalp, da hun skulle lærer det er min med en godbid, jeg lagde en godbid foran hende på gulvet, og efter hånden som hun lærte det kunne der gå lidt længere tid før hun fik lov at tage den, hvilket resulteret i, at når hun troede jeg ikke så det, så kunne hun strække sin pote, ligge poten oven på godbiden, og ligeså stille trække godbiden hen i mod sin mund, altså hvad skulle hun gøre poten puttede jo godbiden i munden på hende, hun kunne seriøst ikke gøre for det !!!!






Kommentér på:
Hvis bare jeg havde hænder...

Annonce