{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.008 visninger | Oprettet:

Hvis bare jeg ku.. {{forumTopicSubject}}

Ih hvis bare jeg havde tid, plads og penge og lyst, ja så havde jeg for længst været forbi dyrenes beskyttelse og hente to hunde smiley

Nivea faldt jeg over første gang jeg så hende på siden
Og derefter baloo...og alligevel er jeg så dum at gå ind på siden og kigge flere gange...for at se om der er nye hunde...bare for at kigge...og de 2 er der stadig...suuuk

Og den collie blanding er nu heller ik helt af vejen...

Det er vist meget godt at jeg ikke bor på en stor gård, for Søren der ville være mange hunde så smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvis bare jeg ku..
  • #1   7. apr 2014 Uhhhh kender det smiley Man har bare lyst til at hente alle de hunde der mangler et hjem smiley

  • #2   7. apr 2014 Ja det kender jeg også godt... Har også kigget på Baloo mange gange smiley

  • #3   7. apr 2014 Uhhh holder mig langt væk fra internaternes sider.. jeg kan ikke have det.. smiley

  • #4   7. apr 2014 Nej der er sååå mange stakkels fantastiske hunde, der mangler et stabilt hjem..
    Har så ondt af dem, de sidder bare der og venter...og måske kommer der aldrig et nyt hjem smiley


  • #5   7. apr 2014 åhh jeg kigger også meget langt efter Nieva! jeg er sikker på hun ville være den perfekte ven til Salik (og mig) go nyde at komme med ud på lange gåture og løbeturer foran cyklen... Men suk det skal bare ikke være lige nu - desværre Men hvor kan jeg godt forstå dig.
    Jeg får desuden jævnligt sendt billeder af gadehunde, hunde på internat osv. fra Grækenland som også mange gode hjem og hoooold da op jeg skal tage mig sammen for ikke at sige ja til dem alle.

    heldigvis har jeg gennem tiden haft mulighed for at redde mange mange dyr lige fra hunde til mus. Her er et billede af en af de sidste redninger. 5 høns som fik lov at slippe for slagtning efter et liv som bur-ægs-høns.


    profilbillede
  • #7   8. apr 2014 Dejligt der også blir tænkt på hønsene smiley
    De er ikke så summe som mange mener smiley og det lyder så hyggeligt, når de går og klukker


  • #8   8. apr 2014 de er bestemt ikke dumme. Min høne Ingeborg kunne 12 forskellige tricks og var faktisk ofte lige så hurtig til klikkertræning som Cleo er. Hun var desuden renlig og meget meget sød. smiley Høns er fantastiske dyr smiley

    profilbillede
  • Sofie
    Sofie Tilmeldt:
    sep 2013

    Emner: 14 Svar: 107
    #9   8. apr 2014 Jeg er helt væk i Molly *suk. Måske familien kan overtales til anskaffelse af nr 3..

Kommentér på:
Hvis bare jeg ku..

Annonce