{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
546 visninger | Oprettet:

Hundebadning for første gang (0: {{forumTopicSubject}}

Gud hvor var det vildt sjovt (0:
Vi besluttede os for at tage til www.hundebadet.dk idag og inviterede Janni, Kim og deres vovse Bacchus med. Vi havde en del andre svømmesteder i tankerne, men enten havde de lukket søndag eller også var der fuldstændig booket op.
Heldigvis fik jeg kontakt til Tina derude fra, hvor hun sagde at vi bare kunne komme for de havde åben helt til 21.00. De havde ikke så travlt, som alle andre steder da de andre ofte også havde hundepension foruden badning, så der var fri hele dagen.

Det var bare det perfekte sted for os, uden stress og jag.. Det var så dejligt, at der ikke var så mange derude. .. Så til alle jer andre: Hold jer væk (0; hihi.. (joke)...

Men vi kom derud i hendes bassin, som desuden var lidt større end alle de andre steder jeg havde læst mig til. Den var 9 meter*2,5 meter, og alligevel en del stor (0:

Vi kom derud klokken 16.30, og hundene er stadig trætte og ligger døde på gulvet. Bortset lige fra hvalpene, som lige skal rende en tur indimellem. Men en del mere stille er her da..

Vi fik taget en smule billeder, men havde kun min dårlige mobil med. Men her er linket til billederne (0:

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=33861

Tak Tina, for en vild sjov dag (0:

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.
  • Manglende strøm i en væg og en toløbet kontakt, der ikke kan slukke i kolonihaven 880 kr.
  • Skift af bruse armatur 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundebadning for første gang (0:
Kommentér på:
Hundebadning for første gang (0:

Annonce