HJÆLP! Min 2 årig hund er underlig {{forumTopicSubject}}
Hej Folk !
Jeg har prøvet at læse i bøger og søge på nettet ..
Min hun hund er lige fyldt 2 år.. Og hun opføre sig meget mystisk.. hun er begyndt at bygge lidt rede og hun vogter over ALT hun hyler meget mere end hun plejer.. hun piver og kan ikke falde til ro.. nogen gange så ligger hun bare og vogter over et ben, en bold eller hva hun lige kan finde på. Vi har en kat som hun eelsker over alt på jorden men den skal ikke komme i nærheden af hende nu!
Det skal siges vi har været på ferie og lige er kommet hjem. Hun er blevet passet hos et vennepar som har 2 andre hunde, men min hund kender dem og har leget med dem før! hun var helt normal inden vi to på ferie ?!
Jeg tænker jo lidt på om det et lille flip " overgangs alder" eller om det fordi hun vil ha hvalpe ? det virke sådan. Hun var i løbetid for 2 mdr siden..
er der nogen humoner der sejler rundt i kroppen på hende?
Er Der nogen der kan hjælpe miiig ?????
OBS Hun spiser normalt osv.. Hun er ikke syg.
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jun 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 9 Svar: 32
det sgu lidt kært.. men hvad gør jeg ??
jan 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 29 Svar: 903
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Hvis det er meget slemt (og det lyder det til), kan dyrlægen give en sprøjte der skulle stoppe/dæmpe det for denne gang.
Men det er ikke usædvanligt at en tæve bliver falsk drægtig efter hver løbetid, og bliver det ved at være så slemt ville jeg overveje at sterillisere tæven
jun 2007
Men ved i så hva søren jeg skal gøre ?? Har fjernet hendes bolde osv så hun ikk ligger og vogter over dem... hva kan man mere gøre ?
jun 2007
Jeg skal dog ha kul på hende til marst hvor hendes næste løbetid falder sted. Men jeg tager et smut til dyrlægen.. :o)
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
Og nej, hun ønsker sig ikke hvalpe, det gør ingen hunde, men deres instinkter fortæller dem at de skal agere sådan som de gør.
hvor lang tid er det siden hendes sidste løb?
jun 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 46 Svar: 1.339
Ok så ville jeg HELT sikkert få hende ordnet, jeg har aldrig hørt om en falsk drægtighed der blev formindsket med alderen, tværtimod...
maj 2007
Følger: 5 Følgere: 36 Hunde: 4 Emner: 421 Svar: 13.111
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 553 Svar: 30.929
Så mon ikke avlsplanerne var der i forvejen -men jeg ville så vælge at sterillisere når hunden har fået de hvalpe hun skal have, så man slipper for flere falske drægtigheder.
HJÆLP! Min 2 årig hund er underlig