{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
668 visninger | Oprettet:

Hvor stor mon den bliver {{forumTopicSubject}}

Hejsa.

Jeg har en blandingshund, hvor jeg tvivler lidt på om faren er det kennelejeren mener det er. Og der er da lidt forskel på hvorvidt faderen er New Foundlænder eller Schæfer :0) - Moderen er en labrador!

Er der et sted, på nettet evt., hvor man ud fra hvor meget hunden vokser som hvalp, kan se hvor den ca. ender som fuldvoksen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor stor mon den bliver
  • #1   7. jan 2006 Kan ikke hjælpe dig med med at finde ud af hvor stor han bliver. Men jeg synes godt nok ud fra billederne, at han ligner en med schæfer i. Så hvis det er sådan bliver han jo sikkert fra stor lab, til schæfer størrelse. Men han er godt nok dejlig, sikke et udtryk han har.

  • #2   7. jan 2006 :o) Tak.. Ja, jeg må jo nok vente og se ..

    Tak for de pæne ord om vuf.. Må indrømme at jeg har været inde og kigge på din Sofus nogle gange. Han er godt nok flot. Vildt lækre farver, og bare rigtig kramme umpf...

    smiley


  • #3   7. jan 2006 Ja Sofus er dejlig, og han er godt klar over det selv. Han indkassere mange godbider på den bekostning.
    Jeg er tosset med nr 2 billed af Columbo. Det er næsten som han siger. Hvis du nusser mig, så vil jeg elske dig til verdens ende. ;o)))


  • #4   7. jan 2006 hej der ved ikke helt med den slags hunde men ved at man har en lille tommel finger regl til de større muskelhunde som siger at det som hunden vejer når den er 6 måneder det skal du gange med 2 så har du ca det som den kommertil at veje når den er fuld udvokset.
    men det er stadig kun en tommelfinger regl og kan sagtens slå fejl.
    men lidt at gå efter.


  • #5   7. jan 2006 Kanon Martin. Det vil satse på - med måde.

    Ja, det er helt vildt så meget en hund kan se kær ud, når den ved den kan få noget ud af det (evt. en godbid) smiley


  • #6   13. jan 2006 Ja har os læst det med at når hunden er et ½ år har den ca. opnået halvdelen af sin vægt. Det passer så ikk lige på min hund. Han er godt nok ikke helt udvokset endnu men.. Vejede ca. 21 kg. da han var et halvt år og tror han vejer omkring 30 kg. nu hvor han er 16 mdr. Vil nok gætte på din hund kommer op på omkring en 40 kg. Bare et gæt - må holde øje med den og se om jeg får ret.

Kommentér på:
Hvor stor mon den bliver

Annonce