656 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

mikkel s
mikkel s
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2

Hundeproblemer! HJÆLP!! :( Hundeproblemer! HJÆLP!! :(

Hej, jeg er ny herinde og jeg vil ligge ud med at fortælle om mig og min familie. Vi har 3 hunde, Pico på ~7 (perles "datter"), Perle på 12 og Dina på 2 år. Pico og Perle er Dansksvenske gårdhunde, og Dina er en CleinerMünsterlaender(eller hvordan det staves.)
Men.
Dina hun gør altid når der skal gåes tur, eller der skal laves mad, eller når hun kommer ind udefra. (Hun går normalt i en hundegård)
Hun kan heller ikke gå med "de små", som vi kalder dem fordi at Perle og Dina kan ikke gå sammen, de kommer op og slås. Og Dian er en jagthund, så hun kan let dræbe perle, og det ser vi jo nødig sker. Så de kan ikke gå sammen også går Dina ude i vores hundegård.

Men hvordan får jeg dem til at enes - og kan de enes? Der er nemlig ikke noget problem med Pico, så det må være noget med hvem der skal være leder.
Jeg skriver herinde fordi at der har været overvejelser om at Dina skal "væk" fordi at hun gøer så meget, og fordi der er tit er oplagt til slåskampe. Det stresser alles nerver.
Men ellers er de allesammen søde hunde, som aldrig kunne finde på at gøre noget.
Jeg håber virkelig at der er nogen der kan hjælpe fordi at jeg vil ikke af med Dina!!!!!!!
Håber ikke det var for svært at forstå teksten.
-Hundelsker: Mikkel

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• justerer terrassedøren som hænger 600 kr.
  • Male rum på 10 m2 2.000 kr.
  • Opsætning af diverse ting 2.900 kr.
  • Hænge to spejle op 500 kr.
  • Vandtilførsel til vask / opvask virker ikke 800 kr.
  • Reparation af lampe 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundeproblemer! HJÆLP!! :(
  • mikkel s
    mikkel s Tilmeldt:
    dec 2008

#1   26. dec 2008 Hvad mener du med sagkyndig

• #2   26. dec 2008 Hvis du vil ha den til at enes skal du nok ha en adfærdsbehandler ind over som kan vudere hundene og gi jer nogle værktøjer at arbejde med...

Kunne det tænkes at Dina gør så meget fordi hun ikke bliver mentalt udfordret nok...

• mikkel s
    mikkel s Tilmeldt:
    dec 2008

#3   26. dec 2008 Eva, hvordan tænker du mentalt udfordret? de bliver gået med hverdag... og hun er sød og rar ellers.

Kommentér på:
Hundeproblemer! HJÆLP!! :(

Annonce