Kamphund flænsede ansigtet på ejer {{forumTopicSubject}}
http://ekstrabladet.dk/112/article1096297.ece
hunden fil et epilepsi anfald, da dette skete, hunden var min venindes brors, og er en dejlig familie hund, meget rolig, på ingen måder aggressiv.
den fik et epilepsi anfald, og ejeren havde lagt sig ned til den, for at give den et lille klem, og regnede med det ville berolige.
men hunden har fået et chok, da den kom til sig selv, hvorefter dette skete.
hvilket jeg nok også selv ville have fået, hvis jeg besvimede, og vågnede ved at en stod helt nede i hoved på mig.
grunden til mit indlæg, er at de har fået det til at lyde som om den uden videre gik til angreb på sin ejer, hvilket ikke er tilfældet her.
feb 2006
Følger: 18 Følgere: 28 Emner: 123 Svar: 5.515
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
dec 2007
Følger: 15 Følgere: 13 Hunde: 1 Emner: 34 Svar: 1.003
håber han har fået det bedre
men man må aldrig gå hen til en hund der lige har fået et epilepsi anfald.. lige meget hvilken en hund det er...
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.001
Havde han lagt sig ned til den UDE i Haven for at berolige den... og kramme den......... fatter ikke hvad der menes her....:O)
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.753
Så hvordan ved de at det er en "kamphund" enhver hund der har det dårligt kan reagere sådan :S
sep 2007
Følger: 11 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 48 Svar: 912
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 133
det skete ikke ude i haven, men inde i huset...
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.634
EB skal sælge aviser. Forsider sælger aviser.
Og titlen "skræmt hund bider ejer" sælger altså bare ikke lige så godt som "kamphund flænser ejers ansigt".
Det er en kendsgerning. Sådan bliver de fleste historier (med MH) drejet.
mar 2007
Følger: 5 Følgere: 30 Hunde: 1 Emner: 245 Svar: 6.753
EN hund er ikke en kamphund før den er avlet og trænnet til at være det..
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 23 Svar: 133
ja det er rigtigt, men tror ikke nogen af dem lige pt har overskud til det, da det har taget hårdt på dem, da de jo selvfølgelig elskede deres hund utrolig højt.
min veninde var hjemme hos mig forleden (altså søsteren til ejeren af hunde) og måtte gå fordi hun ikke kunne holde ud af se min hund, da hun blev mindet om hvad der var sket.
det var der jeg fandt ud af det var hende brors hund, der var tale om i artiklen.
jul 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Hunde: 2 Emner: 22 Svar: 314
nu er det jo ikke alle der sidder herinde 24/7 for at se hvad for nogen indlæg der kommer dagen lang...men hvis du har set forskellige indlæg med det så spring da videre til noget andet.. eller gå på hundegalleriet hveranden dag så skal du bruger lidt mere tid på at læse de gamle indlæg så du ikke har så meget tid til at rakke ned på folk der måske ikke er på hver dag og ser de indlæg og tænk nu hvis det var en helt ny bruger der skrev dette indlæg ?
frede H
ja det er desværre ikke alt aviserne skriver men kunne man ikke komme til hunden bagefter siden de skød den i haven eller hvordan ?
Kamphund flænsede ansigtet på ejer