{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.088 visninger | Oprettet:

Kamphund flænsede ansigtet på ejer {{forumTopicSubject}}

http://ekstrabladet.dk/112/article1096297.ece

hunden fil et epilepsi anfald, da dette skete, hunden var min venindes brors, og er en dejlig familie hund, meget rolig, på ingen måder aggressiv.
den fik et epilepsi anfald, og ejeren havde lagt sig ned til den, for at give den et lille klem, og regnede med det ville berolige.
men hunden har fået et chok, da den kom til sig selv, hvorefter dette skete.
hvilket jeg nok også selv ville have fået, hvis jeg besvimede, og vågnede ved at en stod helt nede i hoved på mig.

grunden til mit indlæg, er at de har fået det til at lyde som om den uden videre gik til angreb på sin ejer, hvilket ikke er tilfældet her.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamphund flænsede ansigtet på ejer
  • #1   1. jan 2009 Du tror ikke at en artikel fra d. 10 dec. allerede har været postet herinde i nærheden af 1000 gange?

• #3   1. jan 2009 den har været alle steder, og det er kommet frem at hunden havde fået et anfald, og derfor reagerede som den gjorde.

• #4   1. jan 2009 hold da fast en oplevelse at få... smiley
    håber han har fået det bedre smiley
    men man må aldrig gå hen til en hund der lige har fået et epilepsi anfald.. lige meget hvilken en hund det er...

• #5   1. jan 2009 Der står han måtte søge tilflugt inde i huset... og hunden var i haven...

Havde han lagt sig ned til den UDE i Haven for at berolige den... og kramme den......... fatter ikke hvad der menes her....:O)

• #6   1. jan 2009 Nu har det billed efterhånden været på en del annoncer derinde..

Så hvordan ved de at det er en "kamphund" enhver hund der har det dårligt kan reagere sådan :S

• #7   1. jan 2009 Hold kæft mand! Fair nok de skriver en artikel om den her sag, men sørg lige for at få det hele med. Frede, helt seriøst hvis jeg var din venindes bror ville jeg kontakte EB! Det der er noget pis at udelukke ret vigtige detaljer..

• #8   1. jan 2009 jeg ved ikke hvad de har sagt til pressen. Men Kamphund flænsede ansigtet på ejer sælger jo også bedre.

det skete ikke ude i haven, men inde i huset...

• #9   1. jan 2009 Lucky & Disney,

EB skal sælge aviser. Forsider sælger aviser.

Og titlen "skræmt hund bider ejer" sælger altså bare ikke lige så godt som "kamphund flænser ejers ansigt".

Det er en kendsgerning. Sådan bliver de fleste historier (med MH) drejet.

• #12   1. jan 2009 * Theo * - jeg kan ikke se hvordan en syg hund pludselig kan være en kamphund, fordi den har angrebet sin ejer, der var dum nok til at omfavne hunden mens den havde det dårligt..

EN hund er ikke en kamphund før den er avlet og trænnet til at være det..

• #14   1. jan 2009 * Theo *
    ja det er rigtigt, men tror ikke nogen af dem lige pt har overskud til det, da det har taget hårdt på dem, da de jo selvfølgelig elskede deres hund utrolig højt.
    min veninde var hjemme hos mig forleden (altså søsteren til ejeren af hunde) og måtte gå fordi hun ikke kunne holde ud af se min hund, da hun blev mindet om hvad der var sket.

det var der jeg fandt ud af det var hende brors hund, der var tale om i artiklen.

• #16   1. jan 2009 Mie * med grækeren og GD'en *
    nu er det jo ikke alle der sidder herinde 24/7 for at se hvad for nogen indlæg der kommer dagen lang...men hvis du har set forskellige indlæg med det så spring da videre til noget andet.. eller gå på hundegalleriet hveranden dag så skal du bruger lidt mere tid på at læse de gamle indlæg så du ikke har så meget tid til at rakke ned på folk der måske ikke er på hver dag og ser de indlæg og tænk nu hvis det var en helt ny bruger der skrev dette indlæg ?

frede H
    ja det er desværre ikke alt aviserne skriver men kunne man ikke komme til hunden bagefter siden de skød den i haven eller hvordan ?

Kommentér på:
Kamphund flænsede ansigtet på ejer

Annonce