{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kamphund flænsede ansigtet på ejer
  • #1   10. dec 2008 hader når de skriver kamphund !

• #2   10. dec 2008 kamphund.... hader det ord..
    der er nok en grund til den gjorde det...

• #3   10. dec 2008 Fordi det er nemmere at erklære alle hunde for dræberhunde - og så er man jo fri for at lave noget til bunds gående journalistik, og kan nøjes med at skrive overskrifter som sælger uden at ta stilling til noget eller arbejde for det....

• #4   10. dec 2008 Tina.. Jamen en hunden er vel syg af en årsag, der står jo ikke hvordan den blev behanlet .. hvis jeg var en hund og feks fik bank hver dag ville jeg sgu nok oss en dag "ta hævn" når jeg en dag fik nok ..

• #5   10. dec 2008 Enig me Tina Tulls Down!

De fleste racervil måske bide en enkelt gang hvis de føler sig trængte eller provokerede, men kamphundracer er desværre kendt for at begynder de først at bide, bliver de ved og ved at angribe. At ligefrem ejeren må flygte fra sin egen hund er ikke normalt, da det jo er ejeren hunden bør respektere som værende flokfører.

• #6   10. dec 2008 Sådan en hund skal aflives lige på stedet, og dem der lukker øjnene for hvilke hunde de besidder, ja, det er sku´ dem vi skal frygte. Erkend dog, at disse hunde er i stand til, at lave stor ravage. Derfor hører de kun til hos fornuftige ejere med erfaring og kendskab.

• #7   10. dec 2008 * Little Doyle *

Er helt enig med dig

• #8   10. dec 2008 "der er nok en grund til at den gjorde det"...

Jeg synes ikke der er nogen rigtig gyldig grund for en hund til at angribe... hvis et menneske angriber et andet menneske siger man da heller ikk bare han nok havde sine grunde til at gøre det... Det er da aldrig ok, lige meget hvilken hund det så end er... Jeg har ikke noget imod de såkaldte "kamphunde", sålange de er opdraget ordentligt ligesom alle andre hunde bør være det!

:o)

• #10   10. dec 2008 Hvis den bed mig i ansigtet ville jeg også kalde den kamp/dræberhund. Hmm.. Det lyder godt nok underligt at den ligefrem jagtede ejeren hvis biddet skulle være i forsvar...

• #11   10. dec 2008 Little Doyle - jeg giver dig fuldstændig ret!

• #14   10. dec 2008 Må give Tina ret...

• #16   10. dec 2008 Hvem forsvarer hunden? Det synes jeg ikke jeg kan læse mig frem til? Derimod bliver der stillet spørgsmålstegn ved hvorfor hunden mon bed? - Det burde jo fremgå af historien.....

Synes det er mindst ligeså barnligt at kalde ejeren for et fjols, uerfaren og uden kendskab til racen??
    Hvor ved I det fra, - det fremgår da heller ingen steder.....

• #17   10. dec 2008 **Simba* *
    lige mine ord

• #21   10. dec 2008 Carsten R...jeg så også det.. og havde famne lyst til at sparke de mennesker lige i ansigtet.. Derfor de hunde bliver syge i hovedet..

• #23   10. dec 2008 der kan være en grund, ikke at den skulle være gyldig nok... men hvis nu.... og jeg skriver hvis nu... ejer har haft gang i en omgang bank til hunden... hvem ved om dyret har fået nok... og gav igen...

når et dyr bliver udsat for mishandling, siger folk ofte, at bare hunden gav igen, for det fortjente ejeren... hmmmmm hvem ved om det er det der er sket... ????!!!

For er det en ast, skal der noget til, før den går på mennesker...

Men hvem ved egentlig hvad det er for en hund, der bliver snakket om... der står kamphund - ikke race...

Og da det er EB... ja, så tager jeg det med et gran salt... de er iforvejen ikke til at stole på... men de kan lide at køre en historie op...

• #24   10. dec 2008 Søren E
    du er sku da mækelig.. forsvare da ikke en skid. du er da en hat og høre på

• #26   10. dec 2008 Søren E
    sig mig hva har jeg gjord dig?????? så skriv pb isstedetfor det der hvis der er noget der går dig på

• #27   10. dec 2008 Søren, der er da ingen overhovedet der forsvarer hundens handling - Spørgmålet går på hvorfor mon hunden bed... ??

At begynde at svine ejer til og hund for den sag skyld, er da den værste omgang p**, eftersom ingen, heller ikk de fordømmende i denne tråd, der ved hvad der er sket.....

Hunden blev aflivet, og selvfølgelig skal den det efter sån en handling, men hvorfor står der ikke hvad der udløste det..........??

• #28   10. dec 2008 skønt med en kamphund mindre kan ikke forstå at der ikke snart kommer jagttid på dem

• #29   10. dec 2008 Stadigvæk vil de færreste andre hunderacer gå til angreb på den måde. De vil normalt bide en enkelt gang men desværre er der mange racer af kamphunderacerne og rottweiller der bliver ved og ved at angribe når først de er begyndt at bide.

Jeg har til dato aldrig hørt om nogen der f.eks er blevet dræbt af en springer spaniel, men der er mange der er blevet det af f.eks pittbulls.

Jeg personligt bryder mig overhovedet ikke om kamphunderacerne og deres lunte er desværre utrolig kort i forhold til mange andre racer.

• #30   10. dec 2008 Tina *TullsTown *
    Nu er det jo ikke normalt for den race at gå til angreb på mennesker, men derimod andre hunde. så noget må der være gået galt!!

• #31   10. dec 2008 Det er jeg også meget enig i. Og selvfølgelig er det eneste rigtige at aflive den.
    men det kan gøre mig tosset at høre ordet kamhund, det er muskelhunde, og de er ligesom alle andre hunde, utrolig dejlige trofaste og loyale hunde. Tit ser man jo at det er ejerne der er noget galt med.

• #32   10. dec 2008 Man har jo hver sin mening.....

• #33   10. dec 2008 Flemming N: det var da en meget moden ´kommentar smiley men hvis du vil må du gerne møde en af mine hunde og se at de slet ikke er så farlig, og tro ikke du nænner at skyde dem efter du har mødt dem smiley

så hvis du er frisk så skriv en pb

• #34   10. dec 2008 jette: jeg ved skam godt kamp hunde er avlet til at have kærlighed mod mennesker og aggresiv mod andre hund.

og at kamp hunde kan være extrem dominerende, vi har en 3 år gammel amstaff han her hjemme, og har haft ham fra hvalp, og har da osse haft mine problemer med han var meget dominerene over for andre hunde, og ved hvad han er for en hund, osse derfor han aldrig leger med hanner han ikke kender eller har snakket med før, og har ham aldrig løs, i nærheden af andre hunde, han ikke kender.

men ved så osse han kun er agresvi over for andre hunde og ikke alt andet han kan med vores kat, min søsters kanin har han da heller ikke slagtet tværtimod.

• Rikke H
    Rikke H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #35   10. dec 2008 Er nød til at blande mig.....
    Hunden er i min familie, en 8 års gammel amerikansk Buldog
    han fik kramper, lå på gulvet med kramper og fråde, (dyrlægens formodning - eleptisk anfald), min svigersøn lagde sig hos ham, men da hunden vågnede - er normal reaktion er agressivitet/bid da hunde ofte er blinde- angst og har svært ved at finde ud af hvor de er, min svigersøn var desværre for tæt på. Det er "kun" et bid, men fatalt alligevel.
    Men EB kan lave sag ud af alt!! Normalt var hunden en meget blid, sød og dejlig familiehund

Håber munden er lukket på dem som dømmer uden at vide noget.

• Rikke H
    Rikke H Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Svar: 2
    #36   10. dec 2008 Det var hunden som fik et krampeanfald....

Min svigersøn var iøvrigt en meget kompetent og ansvarlig hundeejer.

Men en meget klog og fornuftig beslutning om aflivning, da man sikkert vil ha et tillidsbrud fremover hund og ejer imellem.

• #37   11. dec 2008 little doley..... hvordan får man den bedste erfaring og kendskab til Amstaffen f.eks??? min tæve er da blid som et lam og elsker alle mennesker og de fleste hunde...

erfaringen kommer da når man har racen. man kan ikk læse sig til det i en bog eller på hundegalleri....

men jo de hører kun hjemme hos fornuftige ejere... men den med kendskab og erfaring til racen må du sku længere ud med..

• #38   11. dec 2008 Kald mig bare dum. ELLER?? <....ja der skulle være en periode hvor man kunne skyde vildt omkring sig, for at ramme nogen bestemte mænd smiley

Og så en periode hvor man kunne skyde alle dem som bare ikke fatter hvordan man skal passe en hund.. eller som ham der bor i min opgang med sin lille amstatt, som ikke er en dag over 8 uger..

• #39   11. dec 2008 Mikala N...jeg tror også at min kendskab er så lille at jeg ville gøre det samme som dig..ville sku blive bange på min hunds vejne..

• #40   11. dec 2008 ja bagklog kan man altid være...

Jeg ville sku også holde om min hund hvis den fik kramper....

Rikke H. Er ked af at høre det med din svigersøn smiley

• #41   13. dec 2008 Endnu en tråd om kamphunde. En kamphund er en hund, som oprindeligt blev brugt i kamp (efter MIN mening). En retriever er en jagthund uanset om den ligger i sofaen 24 timer i døgnet eller bruges til aktiv jagt. Muskelhund er et udtryk, som er dannet for ikke at støde folk og fordi det lyder pænere. Jeg siger ikke at kamphunde skal bruges til kamp og jeg siger ikke at jagthunde skal bruges til jagt. MEN de har nogle gener, som ikke fornægter sig. Det kan da ikke være så svært at forstå? Det værste er at RIGTIG mange ejere af disse hunde ikke vil indse hvad de har mellem hænderne. Hurra for dem, som indser det og tager de forholdsregler, der nu engang må være. Hatten af for dem!!
    Og så er det iøvrigt RIGTIG stor forskel på hvordan en kamp/muskelhund bider i forhold til en jagthund (bare for at tage et eksempel).

• #43   13. dec 2008 carina W - Jeg oplever så folk trækker sig væk (også hvis de har klappet længe) hvis jeg siger amstaff.. Så her glemmer folk det ikke, så er hunden pludselig en dræber :S

Jeg kan sige det er en amerikansk staffordshire terrier, og de vil kigge lidt underligt på mig, når jeg så siger den også er kaldet amstaff er det de trækker sig væk, eller siger at sådan en pitbull jo er ulovlig i danmark :S

• #45   8. apr 2009 VÆR AKTIVT DELTAGENDE smiley

UNDERSKRIFT-INDSAMLING FOR DYRPOLITI I DK.
    SKRIV UNDER NU
    http://www.onlineunderskrift.dk/wap/ALLEDYRSRETDANSKDYREPOLITINU

Kommentér på:
Kamphund flænsede ansigtet på ejer

Annonce