Eksem i lysken. Eksem i lysken.
Min 2½ år gamle labrador/berner tæve har fået nogle røde knopper i lysken - hun vil gerne klø i dem.
Nu har jeg læst lidt om hot spots og ifølge de artikler jeg har læst vil hunden være nedstemt og have feber - hun har ingen af delene. Bylder mellem tæer har hun heller ikke. Hun har heller ik særligt hårtab i området, men nu er der jo ikke meget hår i lysken i forvejen.
Er der nogen herinde hvis hunde har/har haft hot spots og kan fortælle mig mere om det? (hun skal selvfølgelig til dyrlæge med det, men i mellem tiden kan jeg jo lige høre om der er nogle kloge hoveder herinde der ved noget om det)
Har i evt. billeder af det??
På forhånd tak.
feb 2008
Følger: 14 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 563 Svar: 3.189
aug 2008
Følger: 54 Følgere: 54 Hunde: 5 Emner: 104 Svar: 882
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 203
Min schæfer hvalp fik også nogle små røde knupper i lysken og i armhulen og det kløede også rigtig meget på hende, så vi var ved dyrlæge og han sagde det var hudbetændels.. hun fik noget pincillin for det og det var hurtigt væk..
mar 2007
Følger: 27 Følgere: 23 Hunde: 2 Emner: 377 Svar: 3.127
Ud over at det ind i mellem ser ud til at klø, er hun heldigvis ikke generet
Håber da på at det bare kan fixes med en hurtig behandling og vi ikke skal døje mere med det
dec 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 33 Svar: 203
Ja det håber jeg også for jer.. Jeg døjer desværre stadig med at hun klør sig, men dyrlægen kan ikke finde ud af hvorfor, for der er intet at se i hendes pels mere.. Håber det måske bare er fordi hun er ved og skifte hvalpe pelsen..
maj 2007
Følger: 8 Følgere: 6 Hunde: 1 Emner: 30 Svar: 682
Eksem i lysken.