446 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Verdenen er bare så lille... Verdenen er bare så lille...

Ja det er nok mest mig og marianne der syntes det her er en morsomhed.. Men nu får i den alligevel.... Da jeg kom på hg stiftede jeg ret hurtig bekendskab med marianne med de smukke billeder og portrætter og hendes dejlige maxie og shilke(det blå lyn og banditræven) i kender dem sikkert godt... Nå men jeg forelskede mig hovedekuls i banditræven og har gentagende gange erklæret min kærlighed til hende.. Men hun vil desværre ikke over til mig.... Nå men her i efteråret får jeg så monty som jeg straks skriver til marianne og fortæller stolt at nu har jeg min egen lyse banditræv og hun beundre og klapper i hænderne.... Og så sent som den 1 jan skriver hun på montys profil at de bare syntes monty er så lækker... Skæbne vil så at vi tilfældigt igår i en tråd om noget helt andet finder ud at at monty og shilke kommer fra samme opdrætter og ved nærmere skriveri finder vi sku ud af at de er halv søskende.......... Hvor er verdenen altså bare lille.... Så tro da fanden jeg er så pjattet med den hund..... *gg*....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Verdenen er bare så lille...
Kommentér på:
Verdenen er bare så lille...

Annonce