6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
Verdenen er bare så lille... Verdenen er bare så lille...
Ja det er nok mest mig og marianne der syntes det her er en morsomhed.. Men nu får i den alligevel.... Da jeg kom på hg stiftede jeg ret hurtig bekendskab med marianne med de smukke billeder og portrætter og hendes dejlige maxie og shilke(det blå lyn og banditræven) i kender dem sikkert godt... Nå men jeg forelskede mig hovedekuls i banditræven og har gentagende gange erklæret min kærlighed til hende.. Men hun vil desværre ikke over til mig.... Nå men her i efteråret får jeg så monty som jeg straks skriver til marianne og fortæller stolt at nu har jeg min egen lyse banditræv og hun beundre og klapper i hænderne.... Og så sent som den 1 jan skriver hun på montys profil at de bare syntes monty er så lækker... Skæbne vil så at vi tilfældigt igår i en tråd om noget helt andet finder ud at at monty og shilke kommer fra samme opdrætter og ved nærmere skriveri finder vi sku ud af at de er halv søskende.......... Hvor er verdenen altså bare lille.... Så tro da fanden jeg er så pjattet med den hund..... *gg*....
sep 2007
Følger: 10 Følgere: 20 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 7.079
aug 2006
Følger: 46 Følgere: 50 Hunde: 4 Emner: 305 Svar: 1.967
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
aug 2008
Følger: 24 Følgere: 20 Hunde: 1 Emner: 329 Svar: 3.974
Jag har os fået mig en skøn veninde med en mops herinde og vi har snakket om hvor hun fik sin mops fra osv.. og en dag læste jeg et sted om en anden der havde fået derfra og sjovt nok fandt vi så udaf de er kuldsøstere så nu har de kontakt til hinanden fordi jeg opdagede hende.. og har selv besøgt hende det meget sjovt..
Verdenen er bare så lille...