når verdenen ramler!!! når verdenen ramler!!!
Ved ikke hvad jeg egentlig skal skrive her, er tom i hovedet men har alligevel et behov for bare at lukke ud.. For et halvt år siden slog min eks op med mig, vi var sammen i 3 år, jeg flyttede hjem til sjælland igen efter at ha boet i aalborg med ham. flere gange snakkede vi om at prøve igen men hver gang fortrød han. de seneste par måneder er det så ham der har ville kæmpe for at få mig tilbage. han har tigget og tilbudt mange gange at flytte hjem til mig med det samme. men jeg havde bare ikke lysten til ham mere. sidste uge sendte han så en kæmpe buket røde roser, en æske chokolade champagne en gace og et kort meget sødt. jeg sagde til ham at jeg ikke kunne mere og for 2 dage siden skrev jeg så en meget lang meget pæn mail hvori jeg skriver hvorfor jeg ikke tør være sammen med ham igen. derefter modtager jeg en masse mails fra ham om hvor fed og klam og ulækker osv jeg er. har modtaget 15 styks. jeg ignorede bare og skrev kun et svar og det var at hvis han virkelig gjorde noget ud af de trusler han kom med. ville det påvirke ham længere end det ville med mig, så jeg syntyes han skulle slappe af ønskede ham intet ondt. igår efter middags sender han mig så et billede hvorpå han har skåret hans håndled op og han skriver HÅBER DU FÅR ET LORTELIV... ringer 112 osv osv osv idag er han så kommet hjem han vil ikke indlægges og de vil ikke tvinge ham. da de ikke mener han er til fare for sig selv eller andre udfra hvad han selv siger til dem.. æhh men manden var bevistløs da de kom efter ham. kan man blive mere til fare for sig selv!!!
Jeg modtog krisehjælp igår. men hold kæft jeg har det skidt altså...
jul 2005
Følger: 61 Følgere: 53 Hunde: 5 Emner: 715 Svar: 10.611
Men ligemeget hvad, så er det vigtigt at du holder fast i det du ønsker. Kontakt evt. hans venner og familie, så de er klar over hans situation og kan hjælpe ham, så du ikke skal stå med det selv.
aug 2008
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 3 Emner: 66 Svar: 10.279
En masse knus og tanker herfra!
nov 2006
Følger: 29 Følgere: 27 Hunde: 3 Emner: 141 Svar: 1.840
Hvor må det være hårdt for dig. Jeg føler med dig i den her utoligt trælse situation.
apr 2008
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 38 Svar: 248
jeg ser det billede inde i mit hovede non stop..
aug 2008
http://www.livslinien.dk/
apr 2008
jul 2009
Følger: 58 Følgere: 54 Hunde: 3 Emner: 48 Svar: 911
håber du blir ok igen! . han må da føle et eller andet for dig hvis han kan gøre så stor skade på sig slev eller ogs har han rigtig store problemer!.
Håber alt blir godt igen! (:
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.714
Det nemmeste ville være at gå tilbage, men ville det hjælpe noget som helst ?
Han stoppede forholdet, ville tilbage og fortrød flere gange, det holder ikke og du skal ikke ligge under for det kæmpe pres han pt. udsætter dig for.
Ønsker dig alt muligt held og lykke med at tackle denne møg ubehalige situation han har sat dig i *s*
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
okt 2009
Følger: 13 Følgere: 19 Hunde: 2 Emner: 78 Svar: 1.395
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.332
Men hvor er det godt at du tør snakke om det - og snak endelig videre med flere og flere, ring til alle de hjælpenumre du kan og snak ! det er vejen ud af den slags
Sender dig en masse gode tanker !!!
apr 2008
aug 2008
når verdenen ramler!!!