504 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

når verdenen ramler!!! når verdenen ramler!!!

Ved ikke hvad jeg egentlig skal skrive her, er tom i hovedet men har alligevel et behov for bare at lukke ud.. For et halvt år siden slog min eks op med mig, vi var sammen i 3 år, jeg flyttede hjem til sjælland igen efter at ha boet i aalborg med ham. flere gange snakkede vi om at prøve igen men hver gang fortrød han. de seneste par måneder er det så ham der har ville kæmpe for at få mig tilbage. han har tigget og tilbudt mange gange at flytte hjem til mig med det samme. men jeg havde bare ikke lysten til ham mere. sidste uge sendte han så en kæmpe buket røde roser, en æske chokolade champagne en gace og et kort meget sødt. jeg sagde til ham at jeg ikke kunne mere og for 2 dage siden skrev jeg så en meget lang meget pæn mail hvori jeg skriver hvorfor jeg ikke tør være sammen med ham igen. derefter modtager jeg en masse mails fra ham om hvor fed og klam og ulækker osv jeg er. har modtaget 15 styks. jeg ignorede bare og skrev kun et svar og det var at hvis han virkelig gjorde noget ud af de trusler han kom med. ville det påvirke ham længere end det ville med mig, så jeg syntyes han skulle slappe af ønskede ham intet ondt. igår efter middags sender han mig så et billede hvorpå han har skåret hans håndled op og han skriver HÅBER DU FÅR ET LORTELIV... ringer 112 osv osv osv idag er han så kommet hjem han vil ikke indlægges og de vil ikke tvinge ham. da de ikke mener han er til fare for sig selv eller andre udfra hvad han selv siger til dem.. æhh men manden var bevistløs da de kom efter ham. kan man blive mere til fare for sig selv!!!

Jeg modtog krisehjælp igår. men hold kæft jeg har det skidt altså...

Jakob Kjeldbjerg måtte aflive hunden
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning og rydning af bed 2.230 kr.
  • Fuge ved toilet og vaskmøbel 1.999 kr.
  • Ophængning af 6 billeder, udskiftning af toilet bræt, ophængning af tre væg reoler 1.140 kr.
  • monter aquastop 1.000 kr.
  • Ublocking a clogged drain in the Kitchen 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  når verdenen ramler!!!
  • #1   24. feb 2010 Puha, det må være hårdt.

Men ligemeget hvad, så er det vigtigt at du holder fast i det du ønsker. Kontakt evt. hans venner og familie, så de er klar over hans situation og kan hjælpe ham, så du ikke skal stå med det selv.

• #2   24. feb 2010 Åh, for dælen da! Det er lige så hårene rejser sig, når man læser din fortælling. Hvor jeg dog føler med dig! Men det er IKKE dit ansvar. Han må jo være syg, når han reagerer sådan. Jeg håber, han får hjælp og at du har nogle gode mennesker omkring dig til at støtte dig.

En masse knus og tanker herfra!

• #3   24. feb 2010 Enig med de andre.

Hvor må det være hårdt for dig. Jeg føler med dig i den her utoligt trælse situation.

• #4   24. feb 2010 TAK i er søde. jeg har kontaktet familie til ham men de alle er ligeglade, han sidder alene i hans lejlighed.. og min samvittighed er sort som kul selvom jeg godt kan se jeg ikke mere kan gøre.. men hvor pokker er systemet når nogen i den grad skriger efter hjælp:(

jeg ser det billede inde i mit hovede non stop..

• #5   24. feb 2010 Her er nogle, du kan ringe til og få råd og vejledning:

http://www.livslinien.dk/

• #6   24. feb 2010 tak det tror jeg da jeg vil prøve så...

• #7   24. feb 2010 hold da op en oplevelse smiley
    håber du blir ok igen! . han må da føle et eller andet for dig hvis han kan gøre så stor skade på sig slev eller ogs har han rigtig store problemer!.

Håber alt blir godt igen! (:

• #8   24. feb 2010 Hold fast i din beslutning, uanset hvor "sort" det ser ud lige nu.

Det nemmeste ville være at gå tilbage, men ville det hjælpe noget som helst ?

Han stoppede forholdet, ville tilbage og fortrød flere gange, det holder ikke og du skal ikke ligge under for det kæmpe pres han pt. udsætter dig for.

Ønsker dig alt muligt held og lykke med at tackle denne møg ubehalige situation han har sat dig i *s*

• #9   24. feb 2010 Tror desværre ikke du kan gøre så meget. Lyder til han har alvorlige psykiske problemer som han skal have proff. hjælp til at løse. Derfor kan jeg alligevel godt forstå du føler du burde gøre mere for ham. Kontakt evt kommunen i hans bopælskommune og hør om de har nogle opsøgende medarbejdere, der kan aflægge ham et besøg. Dette er ikke dit ansvar, pas godt på dig selv og glæd dig over du kom væk i tide....ØV

• #10   24. feb 2010 øv hvor træls. men du skal for alt i verden ikke have dårlig samvittighed. det er IKKE din skyld. du har behandlet ham så pænt som du overhovedet kunne under omstændighederne. det er ham der har et alvorligt problem som han skal have hjælp til. det er ikke en "rask" måde at reagere på når man bliver afvist af en som man selv har afvist først!

• #11   24. feb 2010 Puha... det lyder vildt hårdt :S:S

Men hvor er det godt at du tør snakke om det - og snak endelig videre med flere og flere, ring til alle de hjælpenumre du kan og snak ! det er vejen ud af den slags smiley

Sender dig en masse gode tanker !!!

• #12   24. feb 2010 tak for jeres søde ord og råd.. i morgen skal jeg til polittiet med alle mails og billeder for at de skal se om de kan bruge dem som tvangsindlæggelsesgrund.. HÅBER alt jeg kan.. for tror ikke jeg kan slippe det helt før jegved han får hjælp..

• #13   24. feb 2010 Det forstår jeg virkelig godt, at du ikke kan. Jeg håber, politiet kan bruge dit materiale, så han kan få noget hjælp og du kan få lidt ro i sindet!

Kommentér på:
når verdenen ramler!!!

Annonce