2.186 visninger
|
Oprettet:
Øjen "snask" {{forumTopicSubject}}
Oda er begyndt at få øjen"snask" kun i det ene øje ... det er IKKE gult bare sådan lidt mørkt gelé agtigt .. Jeg tror måske det er fordi hun har haft lidt meget pels omkring øjet, det er nu fjernet ..
Men er der noget der kan gøres så det ikke kommer, hvis ikke problemet er løst .. det er sådan a la efter natten oftest det er der ..
Pt fjerner jeg det bare forsigtigt ..
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.464
Hun kan måske have lidt tørre øjne. Det mener jeg bestemt at huske, at Ulla har skrevet en del posts omkring på sin FB.
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 135 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 161 Svar: 12.904
Få hende øjenlyst og få vished.
Lumi havde det som yngre og skulle have øjendråber.
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 101 Hunde: 4 Emner: 964 Svar: 18.348
@ Malene tak vil jeg gøre hvis ikke trimningen løser problemet ..
sep 2020
Følgere: 30 Emner: 49 Svar: 912
Anbefalet af dyrlægen første gang, da en af hundene havde fået et strå i øjet som skulle trækkes ud. Yderligere behandling blev ikke nødvendigt. Øjendyrlæge anbefalede det ved sårheling til tæven, der fik en øjenskade efter overfald af kat. Fortalte yderligere at disse ikke skader men altid kan være en god ide ved hunde, der har fået noget i øjet eller virker til at have tørre øjne.
Så nu er de fast inventar til, når hundene lige virker som om de har brug for noget rens/fugt til øjnene og ja jeg bruger dem også til mig selv (men ikke samme flaske) Og synes de virker bedre end det jeg kan købe på apoteket til tørre øjne
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.464
Men jeg ville helt klart på tjekket hendes tåreproduktion, hvis det fortsætter.
Øjen "snask"