553 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Billeder af vores fremskridt med Tosh Billeder af vores fremskridt med Tosh

For efterhånden rigtig mange måneder siden, oprettede jeg et indlæg herinde, hvor jeg skrev og fortalte om vores kløe-ramte labrador, Tosh. Efter utallige besøg hos dyrlægen med undersøgelser, operationer og blodprøver samt tests, har vi nu endelig fået vores kære gamle Tosh tilbage.
Efter et halvt år med kløe, kløe, kløe og atter kløe.. Har vi nu fået vores gamle Tosh tilbage - 10 kilo lettere og med fuld fart på. Trods de store fremskridt står vi den dag i dag og kender stadig ikke Toshs "diagnose".. Men med fantastisk hjælp fra vores dyrlæge, nåede vi frem til at prøve nogle forskellige ting af - Sprøjter mod skab/hårsækmider og andre ting i den kategori, allergifoder og noget shampoo mod svamp. En eller måske flere af tingene må have hjulpet ham, for hans forandring til det bedre er virkelig ubeskrivelig og fantastisk, at se efter vi havde overvejet aflivning for Toshs skyld.

Jeg har taget lidt billeder fra "forløbet" som jeg har lagt i hans album. Håber i udfra de billeder kan se den forandring som vi først og fremmest kan se, men som vi sandelig også kan mærke herhjemme.

Albumet finder I her: http://hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=32542

Mvh. en glad hundeejer.

Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder af vores fremskridt med Tosh
Kommentér på:
Billeder af vores fremskridt med Tosh

Annonce