{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
858 visninger | Oprettet:

hvis mor siger nej, så prøver vi far {{forumTopicSubject}}

Har i nogensinde som om hunden tænker det?
Louie har fundet ud at han kan lokke min kæreste ud med ham, bare han stiller sig op, kigger på ham og piver. Han har prøvet en enkel gang ved mig, hvor jeg bare ignorede ham, og så gik han da bare over til "far" og prøvede der. Så sjovt, og min kæreste er bare så svag at han bare føjer den betteskid. (det skal lige siges at det altså ikke fordi han skal tisse eller noget, der kan gå en halv time imellem han har været ude og til han prøver igen)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvis mor siger nej, så prøver vi far
  • #1   8. jan 2009 Ork ja. Den husky vi havde mens jeg boede hjemme kunne snørre min far om sin pote til hver en tid. Han var også ude og inde minumum 5 gange i løbet af en aften, når min far var hjemme. Hvis min ikke var hjemme, så forsøgte han slet ikke smiley

• #2   8. jan 2009 Det er simpelthen så sjovt! Især fordi min kæreste brokker sig over at han ikke kan få fred. Der står bare en klynkende ynkelig hund og glor på ham mange gange om dagen! Det er så sjovt! Og når jeg så kommer hjem, så ser Louie ham næsten ikke he he...

• #4   8. jan 2009 hehe åh jo Tølfi forstår også det med hvis mor siger nej så prøver vi da bare far

• #5   8. jan 2009 Team Hopla: gjorde jeg oss meget i den gang jeg var yngre. Det var fedt. Elsker bare at hunden er så snu at han ved hvordan han skal bearbejde os.

• #6   8. jan 2009 Min hund gør det med min mor.

I hverdagen er der jo kun mig, så det er ikke noget problem.

Men når vi er hos mine forældre eller i sommerhuset, må hunden IKKE være i møblerne. Hvilket hun hurtigt fattede, så når jeg sidder i sofaen er hun ligeglad.
    Men lige så snart min mor sætter sig i en lænestol, kommer vufi og lægger sig i hendes skød.
    Hun har SÅ meget snøret hende!

Og jeg siger hver gang "mor, bare sig nej. Hun kan godt forstå det, og hun ved det godt"
    Men hunden er jo såååå sød..

• #7   8. jan 2009 jaaah, Gizmo er sku også en værre lille røver.
    I hans lille verden så er mor den bedste, ham far skal bare drilles skal han. Feks kan man sagtens nupse fars strømper også gemme sig under sengen smiley Han laver alle mulige numrer med farmanden, men lystrer gerne mig smiley
    Det samme gør han mod mine forældre når vi er på besøg.
    Han er en rigtig lille mor hund.
    Tror jeg har forkælet ham lidt for meget smiley

Kommentér på:
hvis mor siger nej, så prøver vi far

Annonce