1.087 visninger
|
Oprettet:
Mor er stolt {{forumTopicSubject}}
Se hende lige!!!!
Jeg er så stolt af denne smukke smukke tæve.
Alba udvikler sig så flot. Både sind og skind, som man siger.
Der er allerede gang i spekulationerne, hvilken hanhund vi skal vælge til hende. Det bliver enten en lille lækker russisk dreng her i Danmark eller en smuk dreng i nord Tyskland.
Hvis alt går efter planen, skal Alba parres til foråret 2019.
Elsker hende til månen og tilbage igen
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 263
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 608 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.804
Men er det ikke lidt tidligt at parre, eller?
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 263
mar 2009
Følger: 74 Følgere: 138 Hunde: 10 Annoncer: 1 Emner: 163 Svar: 12.921
Er sundhedsresultaterne, prøver mv også tip top?
maj 2007
Følger: 36 Følgere: 608 Hunde: 3 Annoncer: 1 Emner: 54 Svar: 1.804
maj 2012
Følger: 12 Følgere: 6 Hunde: 4 Emner: 93 Svar: 263
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 25 Hunde: 5 Emner: 107 Svar: 6.511
feb 2011
Følger: 32 Følgere: 7 Emner: 39 Svar: 1.473
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 25 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.686
Glæder mig til at se hendes hvalpe
Mor er stolt