{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
688 visninger | Oprettet:

Mor er stolt! {{forumTopicSubject}}

Min Princess er såå dygtig i de her dage - Jeg ligger syg og må ikke bøje mig eller gå for meget og skal helst bare ligge.. Derfor har jeg familie og venner til at komme og hjælpe med gåture og sådan..

Men den anden dag havde Silke stjålet en toblerone som jeg ikke vidste om der var mere i, og siger så i sjov til Princess "Ta pinden fra Silke" og hun løber forviret hen til Silke som bestemt ikke vil af med den - gentager så og så tager hun den sq fra Silke og kommer hen med den til mor! Wow jeg var overrasket!

Senere på aften kunne jeg ikke finde min kat og vidste at min mor havde luftet ud og var bange for om hun var smuttet ud ved en fejl og spørger Princess "Hvor er missen" (hun ved godt hvad missen er) og hun løber rundt og leder der hvor hun plejer at være og vil ind i soveværelset hvor hun løber hen til min skuffe med sengetøj, stikker hele hovedet ned i og logre - får min veninde til at tjekke og vupti et styk missekat kommer op af skuffen!

Hun er så dejlig nem og hjælper mig med at samle ting op jeg ikke kan nå og tager de ting fra Silke som hun ikke må tage eller lege med, som om hun godt er klar over at Mor er syg :o)

Lige en hyggetråd fra mig, nu jeg plejer at brokke mig! Og skulle i kede jer må i da gerne kigge forbi de små kræ :o) Vi kigger igen!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mor er stolt!
Kommentér på:
Mor er stolt!

Annonce