{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Stolt mor :) {{forumTopicSubject}}

Så har vi tisset af og Kalle går direkte ind i buret og lægger sig til at sove, Cindy over i sin kurv..

Er det lige godt opdraget eller hvad smiley haha

Kalle har i en uges tid ikke kunne falde til ro ved sengetid, men hvis han kommer ind i buret (lukket) går han ud som et lys.. Så han er træt, men nægter at overgive sig.. Ligesom små børn smiley

Til jer der ikke er tilhængere af bur.. Han sover lige ved siden af min seng og jeg kan åbne det uden at rejse mig.. Han kommer ud i løbet af natten, da han ikke kan holde sig hele natten.. Når vi så kommer ind igen sover han for åbent bur, så der er kun lukket til han er gået kold smiley I aften står buret åbent og han sover fint derinde..

Godnat derude.. Nu vil jeg smutte i seng og sove.. (Håber ikke børnene på arbejdet har fået ram på mig)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stolt mor :)
  • #1   16. jan 2013 Mine er også hammer godt opdraget, de lægger sig pænt under min dyne, dejligt når huset er gammelt, ikke helt tidssvarende isoleret og termometret siger -14 grader smiley

    Håber du får en god nats søvn smiley


  • #2   16. jan 2013 ja.. Op under dynen og putte.. Gad jeg også godt..

    Men men men...

    Cindy har allergi og har ikke godt af at være i sengen (husstøvmider) og Kalle skulle jo gerne videre på et tidspunkt og det er lettere at sælge en hund videre som ikke er vant til at sove i sengen.. Så kan folk selv lære ham det.. Og hvis han skal til mine forældre, som det ser ud lige nu, så må han ikke komme i sengen...

    Ville ellers være rart med en fodvarmer lige nu smiley

    Sov godt smiley


  • #3   16. jan 2013 Jeg har fuld forståelse for, at ikke alle hunde skal eller kan ligge i sengen, jeg driller bare smiley

    Jeg er absolut ikke tilhænger af bur, men brugt som du beskriver det, kan jeg ikke hidse mig op.
    Jeg kunne såmænd også finde på at smide en overtræt kroko-whippet-dille hvalp i bur, for at få den til at geare ned.

    Øv, med Cindy, håber hendes allergi er rimeligt under kontrol, det er simpelthen noget fanden har skabt.


  • #4   17. jan 2013 Jeg elsker de ligger at putter med mig i sengen, men de skal også lære at jeg kan sige "ned" og så mener jeg det smiley Pludselig kommer der en fyr ind i mit liv og så er der ikke plads til ham oppe i sengen.. Sådan et forhold har jeg været i, det gider jeg ikke igen smiley

    Ja, havde faktisk ikke tænkt mig at bruge det til ham i starten, men han blev hurtigt vildt glad for det og Cindy vil hellere bruge sin kurv, så buret blev hans smiley Da jeg flere nætter i træk var blevet holdt vågen til kl 03 foreslog en veninde at jeg skulle prøve at lukke det (hvis han blev helt hysterisk så blev det selvfølgelig åbnet igen, da han aldrig havde prøvet det før).. Men der ikke ikke mange minutter før han lagde sig til at sove og sov til næste morgen smiley

    Han sover fra ca. 22-23 tiden og til 5.30 ca. - der skal han tisse og så går han ind og sover videre.. I nat blev buret alligevel lukket, for han begyndte at rende rundt kort efter jeg slukkede lyset.. Han lagde sig til at sove med det samme, har været ude og tisse og sover stadig...

    I dag skal vi hygge hele dagen, da jeg er meldt syg.. (De "satans" børn har fået ram på mig)


  • #5   17. jan 2013 Her bruger vi en transportkasse på præcis samme måde. Lucy falder først til ro når hun kan få lov at ligge inde i kassen med et tæppe over smiley

  • #6   17. jan 2013 Og han har lagt sig derind igen smiley Yay.. Dejligt at han bare ligger derinde og sover...

Kommentér på:
Stolt mor :)

Annonce