{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

kan det virkelig være rigtigt?!?!? {{forumTopicSubject}}

her d. 21 dec. skulle min dejlige lille tæve steriliseres (Staves?) og i samme forbindelse anbefalde Dr.Dyr en tandrensning og det fik hun så også men kun i højere side???????????kom så der ned igen idag hvorpå forklaringen lød at de HAVDE GLEMT VENSTRE side så er det jo så bare her jeg sider og gumler lidt over hva de ellers kan have glemt.....?????ej men kan det være rigtigt at man ska finde sig i sådan en behandling eller....??? Qnuz Nadi og vovserne


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kan det virkelig være rigtigt?!?!?
  • #2   8. jan 2009 det havde jeg også tænkt på men kan man ikk gøre noget har hverken fået penge tilbage og sys det er lidt synd for hunden og skulle i fuld narkose to gange indefor så kort tid....???

  • #3   8. jan 2009 det er jo ikk småpenge sådan en omgang koster og tror ikk lige forsikringen hopper med på den...

  • #4   8. jan 2009 Så laver de vel den anden side uden beregning ?

  • #5   8. jan 2009 hun tilbød at hun kunne lave den anden siden en anden gang men nu er det ikk så tit vi kommer hos dr. dyr og har ikk brugt hende før men en veninde anbefalde hende så men forstår bare ikk hvordan man kan "glemme"sådan noget og slet ikk når det er den side der har mest brug for en omgang som HUN også selv sagde

  • #6   8. jan 2009 Det er da for dårligt! Hvilken dyrlæge var det? Du skal i hvert tilfælde have lavet den anden side gratis... Og så skift dyrlæge... Skal hun i fuld nakose for at få renset den manglende side?

  • #7   8. jan 2009 Du skal altså have pengene igen, det er deres fejl, er helt forarget!

  • #8   8. jan 2009 Og det er heller ikke sundt for hunde at skulle i fuld nakose..

  • #9   8. jan 2009 Kunne det her være grunden til at man "glemte" den ene side?

    "Lad aldrig din dyrlæge foretage andre operationer, samtidig med din hund er i narkose ved en tandbehandling, da de bakterier der er ved tænderne spredes hurtigt i hundens krop, og derfor kan fremme andre lidelser hos hunden. "

    Sakset hos Dansk Hvid Schæferhundeklub.


  • #10   8. jan 2009 marie :ja hun ska i fuld narkose det er derfor jeg er lidt indebrændt over det da hun i forvejen er en lille hund og lige har været en sej omgang igemmen sys ikk det er fair overfor hende og som sagt kommer vi ikke så tit hos dr. så der kan jo snilt gå nogen år før hun ska have renset tænder igen men kan forstå på det hele at jeg nok ska ned og kræve lidt penge igen

  • #11   8. jan 2009 annelise:seriøst det viste jeg slet ikk og som sagt var det dr. dyr der sagde hun også lige så godt kunne for tænderne ordnet når nu hun var bedøvet....jeg var dernede i dag for at høre hvad der var gået galt med den anden siden regnede jeg med at hun måske også lige ville chekke om alt var normalt efter oprationen det gad hun ikk engang....plejer man ikk det eller.....???

  • #12   8. jan 2009 Prøv at finde en mere serviceminded dyrlæge. Når man afleverer sin hund hos dyrlægen, er stressniveauet hos ejer jo helt i top og at få konstateret, at alt er i skønneste orden bagefter til beroligelse må da være en selvfølgelighed.

Kommentér på:
kan det virkelig være rigtigt?!?!?

Annonce