{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
837 visninger | Oprettet:

hvad en god shampoo kan gøre {{forumTopicSubject}}

ja pingeling er et svin -- vi har været i hundeparken -- ja park er så meget sagt - det er vel et par hektar minimum plejet natur - men den er offentlig og sat af til at vi må være der med hundene --- lige for tiden er der ret smattet så jeg kom hjem med en pekingeser der lignede noget det havde været slæbt efter bilen hjem... så ud i bad med ham...

jeg har altid sat en stor ære i at passe mine hunde i pelsen - de fælder minimumt fordi jeg børster ofte og vasker tit.. og får rigtig meget ros fra mange sider for så pæne de er (ja man er vel en hund efter ros)

jeg har så købt en ny shampoo til dem efter råd fra den opdrætter vi købte akoya fra -- det er sådan en hel serie der først vasker skidt og løsner døde hår -- herefter bruger man en vorlumen shampoo - så en balsam og til sidst en spray --- pingeling blev først børstet - også var han ellers hele turen igennem.... og hold da kæft den vasker og løsner hår -- afløbet stoppede til sidst - og nu vælter det af med løse hår og han har fået en masse knuder i pelsen jeg kommer til at bruge resten af aftenen på at børste og ordne --- det er simpelthen løse hår der har filtret sig ind i de blivende --

jeg har aldrig været shampoo fanatiker - men den her serie gør godt nok en forskel der er synlig når det gælder om at vaske i bund... og pris --- ja det lyder dyrt - men har faktisk kun brugt 50 kr mere for fire produkter i samme størrelse som den flaske jeg normalt køber en af.... det er lidt vildt...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad en god shampoo kan gøre
Kommentér på:
hvad en god shampoo kan gøre

Annonce