{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
610 visninger | Oprettet:

Hvad er en god veninde? {{forumTopicSubject}}

Hejsa...
Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad er betingelsen for at være en "rigtig god veninde".
Jeg havde engang en jeg troede var en veninde.
Vi talte meget sammen når vi var på arbejde sammen, og efterfølgende var jeg ude og besøge hende og drak kaffe hos hende.
Så flyttede hun virkelig langt væk, den anden ende af Sjælland i forhold til mig selv.
Jeg talte stadigvæk med hende på arbejde, på sms, og en gang imellem sendte jeg et brev fordi jeg syns det var vældig hyggeligt, dels at skrive og modtage et brev en gang imellem.

MEN da hun fandt ud af at vi pga mit arbejde ikke kunne mødes så tit, fik jeg af vide hun ikke gad snakke med mig når jeg ikke havde tid til at drikke kaffe med hende alligevel...

Jeg må indrømme jeg blev skuffet og kan ikke forstå hendes holdning.
Selvom man bor langt fra hinanden og ikke kan drikke kaffe 1 time her og der, er man vel ikke en "dårligere veninde" end dem som kommer forbi 1 time og kører igen?
Jeg mener der var jo næsten 250 km frem og tilbage man smutter jo ikke lige forbi til EN KOP kaffe.

Eller har jeg misforstsået noget mht. venskaber?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvad er en god veninde?
  • #1   30. jan 2010 Jeg synes ikke du har misforstået noget. Det er ærgeligt med sådan en veninde :/1

• #2   31. jan 2010 Nej, du har ikke misforstået noget, synes jeg.

Man flytter jo ind imellem og det er ikke ensbetydende med at venskabet burde ophører, men man ses måske bare ikke så tit mere.

• #4   31. jan 2010 Ja jeg forstår heller ikke at man mister venskaber på den måde.
    De fleste veninder jeg har mistet er enten pga "kæreste skift" eller pga flytninger..

I skolen syns jeg ikke rigtig jeg havde veninder, de syns alle sammen det var "mere fedt" at spørge hvorfor var du ikke med til fest nåe nej du var vist ikke inviteret...

Har læst flere tråde herinde omkring manglende veninder.
    Jeg tror der er mange som ikke har rigtig veninder..
    Betegnelsen for en veninde i mine øjne er:
    En veninde er en som ved alting om dig, og som stadigvæk holder af dig præcis som du er smiley

• #5   1. feb 2010 Venner er der for hinanden lige meget afstand!
    En veninde er en som er der for dig, lige meget vor skidt du har det, en som er der for dig når du har brug for at græde ud, en som lytter til dig.., nogle gange er det at lytte nok!
    Jeg var fx hjemme ved min søster fra lørdag tilsødag, og var absolut ikke istand til at køre hjem igen, men så fik min veninde fra esbjerg en kammerat til at køre sig ud til mig (jeg var i billund) for derefter at køre mig hjem til esbjerg, se dét er en veninde! Jeg brugte så aftenen sammem med hende fordihun er inde i en virkelig depri periode hvor hun får medicin og er bange for at være alene osv, og tager over til hende igen imorgen.., heldigvis ha jeg en dejlig kæreste der har fuld forståelse for at min veninde virkelig har brug for jeg er der hos hende smiley

Kommentér på:
Hvad er en god veninde?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce