{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
894 visninger | Oprettet:

En sjov historie {{forumTopicSubject}}

I en anden tråd fortalte Lea A om hendes "japanske schæfer" også komjeg til at tænke på denne historie som jeg vil dele med jer andre...

Vi var i parken og lege med nogle andre hunde en dag, der er der så af ejerne der siger at Joey godt nok var en lille kamphund hvortil jeg svarer at han jo også var en tibetansk hælebider af værste skuffe... Så står hun lidt og pludselig siger hun... ja den kendte hun udemærket godt, men hun troede de havde længere pels smiley


Så vogt jer - den tibetanske hælebider er løs -flygt mens tid er c¨,)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En sjov historie
  • #1   11. jan 2009 Loool

  • #2   11. jan 2009 Tihi- Når folk spurgte til min lille schæfertæve ( hun var så lille og fin og havde fået noget af halen kuperet pga tilbagevendene betændelse i hale ) sagde jeg altid at det var en Japansk Schæfer. Så en da på Valby station, kom en mand over og spurgte om han måtte klappe hende. Jeg sagde selvfølgelig ja, og så var det jo så at han spurgte til hendes race. Da jeg svarede Japansk Schæfer, stod han lidt og kiggede. hvorefter han udbrød " Jamen det var jo det jeg sagde til min kone ( hun stod lidt væk )- dem har jeg jo læst om " Så var det jo lige om at holde masken...............

  • #3   11. jan 2009 da vi blev træt af at høre på folks kommentarer om vores hvalp sagde vi¨bare at det var en labrador,,... det var der dog ikke nogen der hoppede på.. :S

  • #4   11. jan 2009 Haha, folk er så sjove!

    Forleden spurgte min nabo (som i øvrigt har en Olde Victorian Bulldogge) mig hvorfor jeg egentlig omtalte min amstaff og molly (en amr. bulldog) i nabolaget som forskellige racer. "amstaff og amr. bulldog er bare to ord for det samme, ikk?"

    Så måtte jeg meget pædagogisk forklare at den ene altså var en bulldog og den anden en terrier..


Kommentér på:
En sjov historie

Annonce